نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

جیمز گان از شروع فیلمبرداری سریال Peacemaker خبر داد

جیمز گان اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Peacemaker، اسپین‌آف فیلم The Suicide Squad به‌صورت رسمی آغاز شده است.

ماه مهر امسال بود که شبکه HBO Max اعلام کرد در حال همکاری با جیمز گان و DC برای ساخت یک سریال پیش درآمد براساس فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) و شخصیت پیس‌میکر با بازی جان سینا است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال آغاز شده است. گان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Peacemaker در شهر ونکوور در کشور کانادا آغاز شده است. گان اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت، اما گفت که فیلمنامه‌های فصل اول این سریال را تنها در طول هشت هفته نوشته است.

همچنین گان تایید کرد که سریال Peacemaker قرار است در هشت قسمت تولید و از شبکه HBO Max منتشر شود. گان همچنین در مورد فیلم The Suicide Squad توضیح داد که این فیلم آخرین مراحل تدوین و تولید را پشت سر می‌گذارد و در ادامه او قرار است روی آخرین نسخه از فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 کار کند. علاوه‌براین، گان در تصویر منتشر شده یک تی‌شرت جالب از شخصیت پیس‌میکر بر تن دارد که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جیمز گان و تیشرت پیس میکر

همچنین گان چند قسمت از جمله قسمت پایلوت (آزمایشی) سریال Peacemaker را نیز کارگردانی خواهد کرد. جان سینا برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش پیس‌میکر در سریال آن باز خواهد گشت. این سریال قرار است به منشا داستانی شخصیت پیس‌میکر و پیش از اتفاقات فیلم The Suicide Squad بپردازد. علاوه‌بر سینا، استیو ایجی، دانیل بروکس، رابرت پاتریک، جنیفر هالند، کریس کنراد، چاکوودی ایووجی، لاکلین مونرو، کریستوفر هیردال و انی چانگ، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Peacemaker حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

شبکه HBO Max هنوز تاریخی برای انتشار سریال Peacemaker در نظر نگرفته است. همچنین گان و پیتر سفرن، تهیه‌کننده فیلم The Conjuring و فیلم Aquaman، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده