نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

رامی ملک و زوئی سالدانیا به جمع بازیگران فیلم جدید دیوید او. راسل پیوستند

رامی ملک و زوئی سالدانیا، جدیدترین ستارگانی هستند که قرار است شاهد نقش آفرینی آن‌ها در فیلم جدید دیوید او. راسل باشیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به جمع بازیگران فیلم جدید دیوید او. راسل اضافه شده‌اند. رامی ملک، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Bohemian Rhapsody و زوئی سالدانیا، بازیگر نقش گامورا در دنیای سینمایی مارول، دو بازیگر جدیدی هستند که حضور آن‌ها در این فیلم بدون عنوان تایید و اعلام شده است. پیش از این شاهد حضور کریستین بیل، مارگو رابی و جان دیوید واشنگتن در فیلم جدید راسل بودیم و حالا تیم بازیگری این فیلم بزرگ‌تر و ستاره‌تر از قبل شده است. همچنین اطلاعاتی از نقش ملک یا سالدانیا در دسترس نیست. 

راسل وظیفه کارگردانی این فیلم که گفته می‌شود Amsterdam (آمستردام) نام تولیدی آن است و شاید نام نهایی پروژه نیز شود، را بر عهده دارد که او قرار است این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای که خودش نوشته، کارگردانی کند. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست. این فیلم براساس توافق چند جانبه نیو رجنسی با استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی تولید و منتشر خواهد شد که در حال حاضر تاریخ اکرانی برای آن اعلام نشده است.

زوئی سالدانیا در فیلم Star Trek

متیو بادمن که پیش از این با راسل در فیلم American Hustle (حقه‌بازی آمریکایی) و فیلم Joy (جوی) همکاری کرده بود، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. راسل پیش از این ۵ بار و برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Fighter (مشت‌زن)، فیلم Silver Linings Playbook (دفترچه امیدبخش) و فیلم American Hustle، نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و او از زمان کارگردانی فیلم Joy در سال ۲۰۱۵، وظیفه کارگردانی هیچ فیلمی را بر عهده نداشته است. 

علاو‌بر فیلم Bohemian Rhapsody که ملک برای بازی در آن جایزه اسکار دریافت کرده، پیش از این شاهد درخشش این بازیگر در سریال Mr. Robot بودیم که برای بازی در سریال مستر ربات، ملک موفق شده جایزه امی دریافت کند. از کارهای بعدی ملک می‌توان به فیلم The Little Things و فیلم No Time to Die اشاره کرد که قرار است در طول سال ۲۰۲۱ منتشر شوند. سالدانیا نیز قرار است در دنباله‌های فیلم Avatar و فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 بازگردد. همچنین شاهد حضور وی در سه‌گانه اخیر فیلم Star Trek نیز بودیم که هنوز بازگشت وی برای قسمت آینده آن مشخص نیست. سالدانیا هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم The Adam Project حضور دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده