نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

کارگردان Ex Machina وظیفه کارگردانی فیلم Men را بر عهده گرفت؛ حضور جسی باکلی در نقش اصلی

فیلم Men قرار است فیلم بعدی الکس گارلند، کارگردان فیلم Ex Machina باشد و جسی باکلی و روری کینیار اولین بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در این فیلم اعلام شده است.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه الکس گارلند، کارگردان آثاری چون فیلم Ex Machina (اکس ماکینا)، فیلم Annihilation (نابودی) و سریال Devs (توسعه‌دهندگان)، در حال ساخت یک فیلم ترسناک و با بودجه کم است که اتفاقات آن در بریتانیا جریان دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت این فیلم تایید و اولین اطلاعات آن منتشر شده است. الکس گارلند در حال همکاری دوباره با شرکت A24 برای ساخت فیلمی به‌نام Men (مرد) است که A24 وظیفه تأمین مالی و همچنین وظیفه انتشار این پروژه را بر عهده خواهد داشت. گارلند وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم Men را بر عهده دارد.

همچنین جسی باکلی در حال مذاکره برای بازی در نقش اصلی فیلم Men است که او قرار است نقش زنی را بازی کند که پس از مرگ همسرش برای تعطیلات به حومه انگلستان سفر خواهد کرد. روری کینیار دیگر بازیگری است که حضور آن در این فیلم تایید شده است. گارلند پیش از این با A24 برای ساخت فیلم Ex Machina همکاری کرده بود که این فیلم علمی تخیلی با بازی دامنل گلیسون، آلیسیا ویکاندر، اسکار آیزاک و سونویا میزونو، ددر سال ۲۰۱۵ روی پرده و موفق شد بیش از ۳۶.۸ میلیون دلار در گیشه فروش کند. همچنین فیلم Men سومین فیلمی است که گارلند به‌صورت رسمی وظیفه کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

جسی باکلی و روری کینیار

سریال Devs آخرین اثر گارلند است که پخش آن در بهار امسال به پایان رسید. همچنین گارلند سابقه نوشتن رمان The Beach که براساس آن اقتباسی با بازی لئوناردو دی کاپریو تولید شده بود، به‌همراه سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Dredd، فیلم Sunshine، فیلم 28Days Later و فیلم Never Let Me Go را نیز در کارنامه خود دارد. طی سال‌های اخیر شاهد حضور و درخشش باکلی در آثاری چون سریال Chernobyl، فیلم Wild Rose و فصل چهارم سریال Fargo بوده‌ایم. این بازیگر ایرلندی اخیرا در فیلم I’m Thinking of Ending Things به کارگردانی چارلی کافمن نیز بازی کرده است.

همچنین قرار است شاهد بازگشت کینیار در نقش بیل تانر در فیلم No Time to Die باشیم و از دیگر کارهای وی می‌توان به سریال Penny Dreadful، سریال Penny Dreadful: City of Angels و فیلم Brexit اشاره کرد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Men از جمله تاریخ اکران آن در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از بهار یا تابستان آینده آغاز شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده