نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۲

اولین ویدیو فیلم Cherry با بازی تام هالند منتشر شد

برادران روسو اولین ویدیو رسمی از فیلم Cherry را منتشر کردند که در آن تام هالند در حال ثبت نام برای پیوستن به ارتش است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اپل اولین ویدیو رسمی فیلم Cherry را منتشر کرده است. در این ویدیو شاهد حضور نیکو واکر با بازی تام هالند هستیم که برای حضور در ارتش ثبت نام می‌کند و در طول ویدیو او به سوالاتی در این رابطه پاسخ می‌دهد و می‌گوید که چرا می‌خواهد به ارتش بپیوندد. او در اینجا یک بچه آرام که تازه از دبیرستان فارغ التحصیل شده، است و مشتاق است تا کاری را با زندگی‌اش انجام دهد و این ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود تا او خیلی زود به استخدام ارتش در بیاید. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تام هالند در نقش نیکو واکر، سی‌یرا براوو در نقش امیلی، بیل اسکارشگورد، جک رینور، فارست گودلاک، جف والبرگ، مایکل گاندولفینی، توماس لنون، کلی برگلند، خوزه پابلو کانتیلو، نیکول فورستر، جمی برو و پووچ هال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Cherry حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم چری بر عهده جو و آنتونی روسو، کارگردانان فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، بوده است.

مقاله مرتبط

فیلم Cherry داستان واقعی یک پزشک سابق ارتش آمریکا به‌نام نیکو واکر را روایت می‌کند که درواقع او کتاب زندگینامه خود را نوشته است. واکر پس از بازگشت از عراق و خدمت به ارتش آمریکا در این کشور، دچار بیماری و اعتیاد به مواد مخدر می‌شود و در ادامه تصمیم به دزدی از بانک می‌گیرد. جسیکا گلدبرگ و آنجلا روسو-اوستوت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم چری را براساس رمانی به‌همین‌نام اثر نیکو واکر بر عهده داشته‌اند.

فیلم Cherry در تاریخ ۲۶ فوریه (۸ اسفند) به‌صورت محدود در سینماهای منتخب نمایش داده خواهد شد تا شانس حضور در فصل جوایز و رقابت اسکار را داشته باشد. همچنین فیلم چری در تاریخ ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) از سرویس استریم Apple TV Plus منتشر خواهد شد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده