نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۰

شخصیت شرور اصلی فصل جدید سریال Dexter معرفی شد

به‌دنبال اعلام ساخته شدن فصل جدیدی از سریال دکستر، حالا اطلاعاتی راجع به شخصیت شرور این فصل به‌دست رسیده است.

توجه: خبر پیش‌رو پایان سریال دکستر را فاش می‌کند.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، فصل جدیدی از سریال Dexter (دکستر) در دست ساخت قرار دارد. بنابر جدیدترین اخبار، به‌تازگی شخصیت شرور اصلی فصل جدید سریال دکستر معرفی شده است. کلنسی براون قرار است در فصل جدید سریال مقابل شخصیت دکستر با بازی مایکل سی. هال قرار بگیرد. سی. هال در این فصل با کلاید فیلیپس، شورانر اول سریال دکستر همکاری خواهد کرد. کلنسی براون در فصل جدید دکستر ایفای نقش شخصیتی به‌نام کورت کالدول را برعهده دارد. این شخصیت شهردار غیررسمی شهری کوچک به‌نام آیرون لِیک است و شخصیت شرور اصلی‌ای محسوب می‌شود که دربرابر قاتل سریالیِ ستیزه‌جو یا همان دکستر حاضر خواهد شد.

کورت کالدول راننده ماشین‌های سنگین، صاحب چندین کامیون و یک ایستگاه محلی است. او شخصی مردمی و محبوبِ مردم ایرون لیک است. وی به‌عنوان شخصی تلقی می‌شود که اگر هوای کسی را داشته باشد، شخص موردنظر باید خود را به‌عنوان فردی آمرزیده در نظر بگیرد. البته اگر کسی به کار کالدول کاری داشته باشد یا به عزیزان وی آسیبی برساند، کارش ساخته است.

پوستر سریال دکستر با حضور مایکل سی. هال

شبکه شوتایم ساخته شدن یک فصل جدید از سریال دکستر را در ماه آوریل اعلام کرد و پاییز ۲۰۲۱ را برای پخش آن در نظر گرفت. فصل جدید داستان هشت‌ سال بعد از پایان سریال را روایت می‌کند، پایانی که در آن دکستر مرگ خود را جعل می‌کند، خود را به گوشه‌ای تبعید کرده و به‌عنوان یک چوب‌بر به زندگی ادامه می‌دهد. 

کلاید فیلیپس که با شوتایم و استودیوهای سی‌بی‌اس قرارداد همکاری دارد، در مصاحبه‌ای با برنامه TV's Top 5 رسانه هالیوود ریپورتر گفته است که فصلِ در دست ساخت «فصل نهم دکستر نیست» بلکه «فرصتی است برای نوشتن پایانی دیگر برای سریال دکستر». 

کلاید فیلیپس و مایکل سی. هال به همراه پارکوس سیگا، جان گلدوین، سارا کولیتون، بیل کارارو و اسکات رینالدز تهیه‌کنندگان اجرایی فصل جدید دکستر محسوب می‌شوند. پارکوس سیگا کارگردانی ۶ قسمت از ده قسمت فصل جدید را برعهده دارد.

کلنسی براون اخیرا در لایواکشن Promising Young Woman، سریال The Crown و سریال‌های Emergence و Schooled بازی کرده است. او همچنین در زمینه صداپیشگی شناخته شده است، وی صداپیشه شخصیت آقای خرچنگ در مجموعه باب اسفنجی بوده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده