// پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۰

تاریخ پخش فصل دوم سریال Solar Opposites با انتشار یک تیزر اعلام شد

انیمیشن Solar Opposites شبکه Hulu در فصل اول با هشت قسمت توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد و کمتر از سه ماه دیگر با فصل دوم بازمی‌گردد.

جاستین رویلند و مایک مک‌ماهان که به ترتیب یکی از اعضای اصلی و فرعی تیم ساخت انیمیشن «ریک و مورتی» هستند، با سریال Solar Opposites یک انیمیشن کمدی و سیت‌کام‌مانند درخشان دیگر را تقدیم مخاطب کردند. اثری که قطعا برای مخاطب بزرگ‌سال ساخته شده و حداقل در یک قسمت از فصل اول خود نفس مخاطب را با کمدی سیاه قدرتمند بند می‌آورد. بااین‌حال در عین اینکه سریال همین حالا هم طرفداران پروپاقرص خود را پیدا کرده است، سازندگان باید امیدوار به درخشش بسیار بیشتر انیمیشن Solar Opposites در فصل دوم باشند.

Solar Opposites در فصل دوم هم به همان خانواده‌ی عجیب‌وغریب فضایی می‌پردازد که حتی مواردی مثل جنسیت برای آن‌ها بسیار متفاوت با انسان‌ها تعریف شده است. حالا در تیزر فصل دوم می‌بینیم که کوروو و همراهان او ظاهرا بالاخره می‌توانند از سیاره‌ی محل زندگی ما بروند. ولی خیر! سفینه مجددا به پایین می‌افتد تا دوران خشونت‌بار و دیوانه‌وار زندگی آن‌ها در زمین ادامه داشته باشد. پس می‌توان انتظار داشت که فصل دوم به بسیاری از سوالات بی‌پاسخ فصل اول جواب بدهد و حتی شاید دوران زندگی آن‌ها در آمریکا را خون‌آلودتر از گذشته کند.

فصل دوم سریال Solar Opposites در تاریخ ۲۶ مارچ (۶ فروردین ۱۴۰۰) پخش می‌شود. حالا باید صبر کرد و دید که آیا همچنان در فصل دوم هم کوروو و یارمیولک فقط بدی‌های زندگی انسانی را می‌بینند یا مثل تری و جسی به ماندن در زمین علاقه‌مند می‌شوند. این وسط از پوپا هم نمی‌توان غافل شد که هیچ‌کس نمی‌داند توانایی آوردن چه بلاهایی بر سر همگان را دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده