نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۵

نتفلیکس از استقبال بالای کاربرانش از سریال Bridgerton خبر داد

نتفلیکس از استقبال بی‌نظیر کاربرانش از سریال Bridgerton در ایام کریسمس امسال خبر داده است. همچنین ساخت دنباله فیلم We Can Be Heroes نیز تایید شده است.

در طول تعطیلات کریسمس بود که سریال Bridgerton از سرویس استریم نتفلیکس منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدان و بینندگان را جلب کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از استقبال بالای بینندگان این سرویس استریم از سریال بریجتون منتشر شده است. نتفلیکس پیش‌بینی می‌کند که سریال Bridgerton در ۲۸ روز ابتدایی انتشارش توسط بیش از ۶۳ میلیون کاربر تماشا خواهد شد که آن را به پنجمین شروع برتر یک سریال اورجینال جدید نتفلیکس تا به امروز تبدیل می‌کند. همچنین نتفلیکس می‌گوید که سریال بریجتون در ۷۶ کشور در رتبه اول پر بیننده‌ترین برنامه نتفلیکس قرار دارد.

نتفلیکس همچنین ادعا می‌کند که براساس میزان مشاهده و میانگین ساعات تماشا، ماه دسامبر ۲۰۲۰ و بازه زمانی ۲۵ تا ۳۱ دسامبر، به‌عنوان بیشترین میزان مشاهده و میانگین ساعات تماشا یک فیلم و سریال برای ماه و هفته تعطیلات تاریخ این سرویس استریم ثبت شده است. همچنین ذکر این نکته مهم است که نتفلیکس میزان مخاطبان خود را مانند شبکه‌های سنتی اندازه‌گیری نمی‌کند و درواقع اگر کاربر حداقل دو دقیقه از یک فیلم یا یک قسمت از سریال را تماشا کرده باشد، در این آمار در نظر گرفته می‌شود. در هر حال سریال Bridgerton توانسته نظر مثبت منتقدان را جلب کند و عجیب نیست که کاربران نتفلیکس نیز استقبال خوبی از این سریال کرده باشند.

بوید هالبروک در فیلم We Can Be Heroes

سریال Bridgerton اقتباسی از رمانی به همین نام اثر جولیا کویین است که در این سریال شاهد حضور بازیگرانی چون لورین اشبورن، ادجوا اندو، جاناتان بیلی، روبی بارکر، سابرینا بارتلت، هریت کینز، بسی کارتر، نیکولا کاگلن، فیبی دنور، روث گمل، کلودیا جسی، بن میلر، لوک نیوتون، پالی واکر، جولی اندروز، لوک تامپسون و فلورنس هانت، هستیم. همچنین نتفلیکس آمار استقبال از فیلم We Can Be Heroes که اسپین‌آف فیلم Adventures of Sharkboy and Lavagirl است، را نیز اعلام کرد که پیش‌بینی می‌شود این فیلم که در روز کریسمس منتشر شده، در چهار هفته ابتدایی حدود ۴۴ میلیون کاربر به تماشای آن بپردازند.

همچنین ساخت دنباله فیلم We Can Be Heroes نیز تایید شده است که رابرت رودریگز، کارگردان قسمت اول، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم باز خواهد گشت، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. پریانکا چوپرا، پدرو پاسکال، یایا گوسلین، بوید هالبروک، سانگ کانگ، تیلور دولی و کریستین اسلیتر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ما می‌توانیم قهرمان باشیم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده