نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۴

فیلم The Walking Dead رده بندی سنی بزرگسال خواهد داشت

فیلم سینمایی The Walking Dead به‌عنوان اسپین آف مجموعه تلویزیونی محبوب مردگان متحرک با رده بندی سنی «R» یا متناسب برای مخاطبان بزرگسال ساخته می‌شود.

براساس گزارش جدید وبسایت Comicbook، فیلم سینمایی «مردگان متحرک» با حضور اندرو لینکلن بازیگر نقش ریک گرایمز در سریال تلویزیونی The Walking Dead با رده سنی بزرگسالان ساخته می‌شود. لینکلن در دسامبر سال گذشته میلادی اعلام کرد که فیلم‌برداری اسپین آف سریال مردگان متحرک از بهار سال جدید آغاز خواهد شد. پروژه ساخت این فیلم اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده بود که درنهایت موفق به پایبندی به برنامه‌های خود نشد.

بعد از اینکه اسکات گیمبل نویسنده و تهیه کننده سریال Walking Dead اولین‌بار در نوامبر ۲۰۱۸ و بلافاصله بعد از جدایی لینکلن از این مجموعه تلویزیونی خبر بازگشت او در یک سه‌گانه سینمایی را اعلام کرد، اطلاعات زیادی در اختیار علاقه‌مندان قرار نگرفته است. در ابتدا تصور می‌شد که این فیلم به‌عنوان یک پروژه اورجینال در شبکه AMC پخش خواهد شد؛ تا اینکه بعد از عقد قرارداد همکاری استودیوی AMC و Skybound Entertainment با شرکت یونیورسال پیکچرز زمینه‌های لازم جهت اکران فیلم The Walking Dead در سالن‌های سینما فراهم شد.

نمایی از سریال مردگان متحرک

دنیل ریچمن در صفحه اختصاصی خود در وبسایت Patreon به ساخت این فیلم با رده بندی سنی بزرگسال اشاره کرده است. البته اسکات گیمبل نیز پیش از این با مقایسه این فیلم با Logan به رده بندی ۱۷+ فیلمنامه خود اشاره کرده بود. اسپین آف X-Men به‌دلیل «خشونت شدید» و «استفاده از کلمات نامناسب» با رده بندی بزرگسال اکران شده بود. گیمبل در گفت‌وگو با وبسایت ComicBook در این خصوص می‌گوید:

«فیلم Walking Dead احترام بسیار زیادی برای افرادی که زمان و زندگی خود را صرف تماشای سریال مردگان متحرک کردند قائل است؛ ولی ما نمی‌توانیم این کار را با دعوت از همه گروه‌های مخاطبان انجام دهیم. فیلم Avengers: Endgame نتیجه یک تلاش چندین و چند ساله بود و من مطمئنم افرادی که برای تماشای آن در سینما حاضر شدند قطعاً از آن لذت بردند.»

گیمبل درباره ملاقات مجدد مخاطبان با شخصیت ریک بعد از اینکه در سال ۲۰۱۸ و با یک هلیکوپتر Civic Republic Military از مقابل نگاه‌ها کنار رفت می‌گوید: «احتمالاً این شخصیت با چیزی که قبلاً از آن شناخت داشتیم تفاوت زیادی خواهد داشت.» حالا بیش از شش سال از زمانی‌که ریک و ان (پولیانا مکلناش) به گوشه‌ی دورافتاده دیگری از دنیای پساآخرالزمانی این مجموعه منتقل شدند می‌گذرد و سال‌های دوری ریک از The Walking Dead شخصیت او را تحت تأثیر قرار داده است.

اندرو لینکلن بازیگر سریال مردگان متحرک

گیمبل در مصاحبه با نشریه هالیوود ریپورتر در سال ۲۰۱۹ درباره فیلم اختصاصی مردگان متحرک می‌گوید:

«مسلماً این فیلم تجربه متفاوتی را برای مخاطبان به همراه خواهد داشت و من فکر می‌کنم که این فیلم می‌تواند درکنار ارائه یک تجربه هیجان انگیز برای طرفداران، با پر کردن خلاء داستانی شخصیت ریک گرایمز به‌نوعی تکمیل کننده داستان سریال باشد. البته همان‌طور که می‌دانید، فیلم‌ها با سریال‌های تلویزیونی تفاوت‌های ساختاری زیادی دارند و این فیلم نیز فرمت طبیعی خود را خواهد داشت. از طرفی بسیاری از افراد عقیده دارند که سریال‌های تلویزیونی مثل یک فیلم سینمایی طولانی هستند که بیشتر به جوانب داستان می‌پردازند. درواقع جمع بندی بی عیب و ‌نقص وقایع یک داستان در عرض ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه هنر خاص خود را می‌طلبد. این یک چالش متفاوت و لذت بخش برای من بوده و خوشحالم که در آن نقش دارم.»

گیمبل در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشته که این فیلم هم برای مخاطبان جدید و هم برای طرفداران قدیمی سریال Walking Dead تجربه جذابی را به همراه داشته و در قسمتی از این گفت‌وگو بازگشت ریک را با فیلم وسترن Unforgiven اثر کلینت ایست‌وود مقایسه کرده است.

فیلم The Walking Dead هنوز تاریخ اکران و نام مشخصی ندارد؛ شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده