نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۵

سریال The Mandalorian رکورددار دانلود غیر قانونی در سال ۲۰۲۰ شد

سریال The Mandalorian در سال ۲۰۲۰ بیش از هر سریال دیگری به‌صورت غیر مجاز دانلود شده است تا به حکومت چند ساله سریال Game of Thrones خاتمه دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست ۱۰ سریالی که بیش از هر سریال دیگری در سال ۲۰۲۰ به‌صورت غیر مجاز دانلود شده، منتشر شده است. مانند هر سال، تورنت‌فریک این فهرست را منتشر کرده براساس آن سریال The Mandalorian بیش از هر سریال دیگری در سال ۲۰۲۰ به‌صورت غیر قانونی دانلود شده است. بدین ترتیب پس از سال‌ها دیگر سریال Game of Thrones در رتبه اول بیشترین دانلود غیر مجاز در طول یک سال قرار ندارد و حالا این رتبه به سریال مندلورین از دیزنی پلاس رسیده که در فصل دوم به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است. همچنین سریال The Boys از آمازون در رتبه دوم و سریال Westworld از شبکه HBO  در رتبه سوم قرار گرفته‌اند.

شخصیت هوم‌لندر در سریال The boys در حال استفاده از قدرت اشعه ایکس خود

این نکته هم قابل‌توجه است که هر سریال از یک شبکه یا سرویس استریم هستند که هزینه ماهیانه و سالیانه آن‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. بااین‌حال، سرویس استریم دیزنی پلاس در تمامی کشورهای جهان در دسترس نیست و بدون شک طرفداران دنیای جنگ ستارگان در کشورهایی که این سرویس استریم در آن سرویسی ارائه نمی‌کند، مجبور هستند تا از راه‌هایی مثل دانلود غیر مجاز سریال محبوب خود را دریافت و تماشا کنند. همچنین هزینه اشتراک بالا به‌عنوان یکی دیگر از دلایل دانلود غیر مجاز یک سریال نام برده شده است. علاوه‌براین، این نکته قابل ذکر است که در رتبه‌های بعدی این فهرست، می‌توان سریال‌های محبوب دیگری مثل سریال Vikings، سریال Star Trek: Picard، سریال Outsider و سریال Rick and Morty را نیز مشاهده کرد.

شما در ادامه می‌توانید فهرست ۱۰ سریالی که در سال ۲۰۲۰ بیش از سایر سریال‌ها به‌صورت غیر قانونی دانلود شده‌اند، را مشاهده کنید:

  1. The Mandalorian
  2. The Boys
  3. Westworld
  4. Vikings
  5. Star Trek: Picard
  6. Rick and Morty
  7. The Walking Dead
  8. The Outsider
  9. Arrow
  10. The Flash


منبع Mobilesyrup
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده