نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

اولین ویدیو Burrow، انیمیشن کوتاه جدید پیکسار منتشر شد؛ انتشار فردا از دیزنی پلاس

پیکسار اولین ویدیو رسمی از انیمیشن Burrow را منتشر کرده است که این انیمیشن کوتاه قرار است فردا به‌همراه انیمیشن Soul از دیزنی پلاس منتشر شود.

انیمیشن Burrow، انیمیشن کوتاه جدید پیکسار است که تحت برنامه SparkShorts تولید شده است. این انیمیشن کوتاه برای نمایش پیش از اکران انیمیشن Soul (روح) برنامه‌ریزی شده بود و حالا قرار است همزمان با انتشار این انیمیشن، ازطریق دیزنی پلاس منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو از انیمیشن Burrow منتشر شده است. پیکسار امروز یک ویدیو کوتاه از این انیمیشن کوتاه منتشر کرده که در آن شاهد تلاش شخصیت اصلی داستان که یک خرگوش است، برای ساخت خانه جدیدش هستیم که با یک موش کور و یک موش مواجه می‌شود که ظاهرا هدفی مشابه دارند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Burrow یک اثر دو بعدی است و شاهد طراحی هنری جذاب و منحصر‌به‌فرد آن هستیم. این انیمیشن کوتاه قرار است فردا از دیزنی پلاس به‌همراه انیمیشن Soul منتشر شود. مادلین شرفیان، انیماتور انیمیشن Coco (کوکو) و نویسنده سریال انیمیشنی We Bare Bears، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Burrow را بر عهده داشته است. 

انیمیشن کوتاه Burrow ماجراهای یک خرگوش جوان را دنبال می‌کند که در تلاش برای ساخت لانه‌ی زیرزمینی رویایی خود است، اما هربار پس از کندن زمین به‌طور اتفاقی سر از خانه‌ی همسایه در می‌آورد و از این بابت خجالت‌زده می‌شود. همچنین مدت زمان این انیمیشن کوتاه حدود ۶ دقیقه اعلام شده است. 


منبع پیکسار
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده