نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۳

سریال Aggretsuko برای فصل چهارم تمدید شد

شبکه نتفلیکس سرانجام تصمیم گرفت تا سریال Aggretsuko را حداقل برای یک فصل دیگر تمدید کند تا شاهد ادامه یافتن داستان رتسکو باشیم.

تابستان امسال بود که فصل سوم انیمه Aggressuko (اگرتسکو) از سرویس استریم نتفلیکس منتشر شود و توانست مانند دو فصل اول مورد توجه بینندگان و منتقدان قرار بگیرد، اما باتوجه‌به اینکه خبر جدیدی در رابطه با بازگشت این مجموعه برای فصل جدید منتشر نشد، بسیاری تصور کردند که داستان رتسکو ممکن است در فصل سوم به پایان رسیده باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس از تمدید سریال Aggretsuko برای فصل چهارم خبر داده است. نتفلیکس تنها با این خبر یک تصویر را به مناسب کریسمس منتشر کرد که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

تبریک کریسمس به مناسبت تمدید سریال Aggretsuko برای فصل چهارم

انیمه Aggretsuko داستان یک پاندا قرمز به‌نام رتسکو را دنبال می‌کند که ۲۵ سال سن دارد و او در بخش حسابداری شرکتی که رویای کار کردن در آن را داشت، مشغول به کار شده است. بااین‌حال، او مجبور است که کارهای اضافه و تحمیل شده همکاران و ارشد خود را قبول کند و او پس از آن به کارائوکه می‌رود تا با خواندن آهنگ‌های متال خشم خود را خالی کند و با مشکلاتش بهتر کنار بیاید. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل چهارم انیمه Aggretsuko در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که فصل چهارم این انیمه سریالی نیز مانند سه فصل گذشته در ۱۰ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای تولید و منتشر شود.

شخصیت‌های مجموعه Aggretsuko توسط شرکت ژاپنی سانریو (Sanrio) که بیشتر برای خلق شخصیت هلو کیتی (Hello Kitty) شناخته می‌شود، طراحی و ساخته شده است و استودیوی Fanworks مسئولیت ساخت آن را بر عهده دارد و انیمه سریالی آن توانسته با واکنش مثبت منتقدان و بینندگان Netflix مواجه شود. همچنین انتظار می‌رود که ریرچو، نویسنده و کارگردان انیمه Aggretsuko برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فصل چهارم این انیمه نیز بازگردد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده