نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۵

تاریخ اکران فیلم Furiosa، قسمت پیش درآمد مد مکس مشخص شد

شرکت برادران وارنر سرانجام تاریخ اکران فیلم Furiosa که قسمت پیش درآمد فیلم Mad Max: Fury Road است، را به‌همراه فیلم Coyote vs. Acme تایید و اعلام کرده است.

سرانجام ماه مهر امسال بود که ساخت اسپین‌آف و پیش درآمد فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم) رسما تایید و اعلام شد که تمرکز این فیلم قرار است روی گذشته شخصیت ایمپریتر فیوروسا باشد که در این فیلم قرار است با نسخه جوانی این شخصیت ملاقات کنیم. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Furiosa مشخص و اعلام شده است. برادران وارنر رسما اعلام کرد که قسمت پیش درآمد فیلم مد مکس قرار است در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. جرج میلر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Mad Max را بر عهده دارد که نیکو لاتوریس در نوشتن فیلمنامه آن به میلر کمک خواهد کرد.

همچنین آنیا تیلور جوی نقش نسخه جوانی ایمپریتر فیوروسا را در فیلم Furiosa بر عهده دارد و در این فیلم قرار نیست شاهد بازگشت شارلیز ترون باشیم. یحیی عبدالمتین دوم و کریس همسورث، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در این فیلم اکشن تایید و اعلام شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم Furiosa در دسترس نیست و جرج میلر هم‌اکنون در حال کارگردانی فیلم Three Thousand Years of Longing (سه هزار سال آرزو) با بازی ادریس البا و تیلدا سوئینتن، است. فیلم Mad Max: The Wasteland، دیگر فیلم در دست ساخت از دنیای مد مکس است که این فیلم دنباله فیلم اصلی است که تام هاردی برای بازی در نقش مکس دیوانه باز خواهد گشت، اما وضعیت این پروژه مشخص نیست.

انیمیشن Coyote vs. Acme

همچنین برادران وارنر تاریخ اکران فیلم Coyote vs. Acme که یک اثر لایو اکشن/انیمیشن است، را نیز تایید و اعلام کرد که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) اکران شود. دیو گرین، کارگردان فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows، وظیفه کارگردانی فیلم Coyote vs. Acme را بر عهده خواهد داشت. همچنین جیمز گان، جرمی اسلیتر، جان سیلبرمن، جاش سیلبرمن و سامی برچ، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم لایو اکشن/انیمیشن را بر عهده داشته‌اند که ظاهرا نسخه نهایی فیلمنامه قرار است توسط دیو گرین نوشته شود.

فیلم The Color Purple، دیگر فیلمی است که برادران وارنر تاریخ اکران آن را اعلام کرده است. این فیلم که اقتباسی از یک تئاتر موزیکال و برنده جایزه تونی است، قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۹ آذر ۱۴۰۲) اکران شود. بلیتز بازاووله وظیفه کارگردانی فیلم The Color Purple را بر عهده دارد و اپرا وینفری، استیون اسپیلبرگ، اسکات سندرز و کوئینسی جونز به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهند داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده