نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۷

بونو، فارل ویلیامز و هالزی به جمع صداپیشگان انیمیشن Sing 2 اضافه شدند؛ انتشار اولین پوستر

استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت با انتشار اولین پوستر از حضور صداپیشگان جدیدی در انیمیشن Sing 2 خبر داده که در آن نام چند خواننده محبوب نیز دیده می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور صداپیشگان جدیدی در انیمیشن Sing 2 (آواز بخوان ۲) تایید و اعلام شده است. یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت اولین پوستر دنباله انیمیشن Sing را مننتشر کردند که در این پوستر شاهد معرفی صداپیشگان جدید این قسمت هستیم. در میان این اسامی نام‌ چند خواننده محبوب از جمله بونو (خواننده گروه U2)، فارل ویلیامز و هالزی نیز دیده می‌شود. علاوه‌براین سه نفر، بابی کاناوله، لتیشیا رایت، اریک آندره و چلسی پرتی، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها برای صداپیشگی شخصیت‌های جدید انیمیشن Sing 2 تایید و اعلام شده است.

همچنین بازگشت متیو مک کانهی، ریس ویترسپون، تارون اجرتون، توری کلی، نیک کرول و اسکارلت جوهانسون در انیمیشن Sing 2 نیز تایید و اعلام شده است. گارث جنینگز وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دنباله  انیمیشن Sing را بر عهده دارد. انیمیشن Sing 2 داستان باستر مون و استعدادهایی که تحت نظر او در حال فعالیت هستند، را دنبال می‌کند که در تلاش هستند تا استعدادهای خود را فراتر از اجرای محلی نمایش دهند و آن‌ها امیدوار هستند تا در پایتخت سرگرمی جهان یعنی The Crystal Tower Theater بتوانند یک اجرا داشته باشند. همچنین شما در ادامه می‌توانید اولین پوستر انیمیشن Sing 2 را مشاهده کنید:

اولین پوستر انیمیشن Sing 2

کاناوله نقش جیمی کریستال که یک گرگ است، را بر عهده دارد که باستر و گروهش را به یک سفر می‌فرستد تا با کلی کالووی با صداپیشگی بونو که یک شیر و ستاره افسانه‌ای راک است و پس از مرگ همسرش منزوی شده، ملاقات کنند تا او را برای اجرا بازگردانند. ویلیامز نقش آلفونسو را بر عهده دارد که یک فیل و مالک یک ماشین بستنی فروشی است. هالزی صداپیشگی دختر نوجوان جیمی کریستال به‌نام پورشه، رایت صداپیشگی یک گربه خیابانی، آندره صداپیشگی یک یاک و پرتی صداپیشگی دستیار جیمی کریستال که یک سگ مغرور است، را در انیمیشن Sing 2 بر عهده خواهند داشت.

انیمیشن Sing 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده