نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

تیزر سریال Shadow and Bone از نتفلیکس تاریخ شروع پخش آن را مشخص می‌کند

ویدیو کوتاهی ازطریق اکانت رسمی Shadow and Bone در توییتر منتشر شده که به تاریخ آغاز پخش این سریال فانتزی از شبکه استریم نتفلیکس اشاره دارد.

نتفلیکس تیزر معرفی جدیدی را برای سریال اقتباسی خود از سه‌گانه Shadow and Bone را منتشر کرده که به تاریخ شروع پخش این مجموعه در آوریل ۲۰۲۱ اشاره می‌کند. سریال علمی تخیلی Shadow and Bone، اقتباسی از داستان سه‌گانه «سایه و استخوان» و داستان دوگانه «شش کلاغ» لِی باردوگو است. شما می‌توانید در ادامه به این تیزر ۴۰ ثانیه‌ای نگاهی داشته باشید.

دانلود از آپارات

داستان مجموعه رمان‌های لِی باردوگو در دنیای گریشاورس روایت می‌شود و در سریال نتفلیکس داستان‌ها و شخصیت‌های چند رمان لِی باردوگو قرار است درهم آمیخته شود. داستان این سریال در جهانی روایت خواهد شد که به دو نیم تقسیم شده و دو کشور در آن وجود دارد. از طرفی تاریکی مطلق فرمانروای تمامی مناطق آن است و در این جهان و پشت جان‌پناه‌ انسانی، موجودات شیطانی از شکار انسان‌ها لذت می‌‌برند و جشن می‌گیرند. در ادامه سربازی نیروی جادویی را کشف می‌کند که این نیرو قادر است دو کشور را با هم متحد کند، اما مشکلات فراوانی پیش روی دارد و باید با نیروهای دشمن بجنگد و جنگ‌های زیادی را از سر بگذراند تا درنهایت در زمان درست بتواند از نیروی جادویی خود بهترین استفاده را ببرد.

لوگو سریال Shadow and Bone

در سریال هشت قسمتی Shadow and Bone، بن بارنز (بازیگر سریال Westworld و سریال The Punisher) نقش شخصیت ژنرال کیریگان را ایفا می‌کند، فردی کارتر (بازی سریال Pennyworth) نقش شخصیت کاز برکر را ایفا خواهد کرد، جسی میلی لی (بازیگر سریال Together, They Smoke) ایفاگر نقش شخصیت آلینا استارکووف خواهد بود، آرچی ریناکس (بازیگر فیلم Gold Digger) نقش شخصیت مالین ارتسیو را ایفا می‌کند، آمیتا سومان (بازیگر سریال Doctor Who) ایفاگر نقش شخصیت اینج خواهد بود و درنهایت کیت یانگ (بازیگر سریال Endeavour) در نقش شخصیت جسپر فِی ظاهر خواهد شد.

اریک هیسرر به‌عنوان شورانر و تهیه کننده اجرایی این مجموعه معرفی شده و مسئولیت نویسندگی داستان سریال را نیز برعهده دارد. لِی باردوگو نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد. سایر افراد تیم کارگردانی و تهیه‌کنندگان این مجموعه شامل شاون لوی، دن لوین، دن کوهن و جاش بری و پویا شهبازیان می‌شوند. سریال Shadow and Bone به‌صورت مشترک توسط نتفلیکس و 21Laps Enteryainment ساخته می‌شود.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده