نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۹

میلی بابی براون در فیلم The Electric State به کارگردانی برادران روسو نقش آفرینی می‌کند

میلی بابی براون قرار است در فیلم The Electric State حضور داشته باشد و یونیورسال با برادران روسو برای کارگردانی این فیلم علمی تخیلی نیز به توافق رسیده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یونیورسال از دریافت حق ساخت فیلمی براساس رمان The Electric State خبر داده و کارگردان و بازیگر اصلی این پروژه را نیز معرفی کرده است. طبق خبری‌که ددلاین منتشر کرده، میلی بابی براون، بازیگر سریال Stranger Things و فیلم Enola Holmes، قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند که برخلاف انتظار، فیلم The Electric State قرار نیست از سرویس‌های استریم منتشر شود و یک فیلم برای اکران در سالن‌های سینما خواهد بود. همچنین جو و آنتونی روسو وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته‌اند. برادران روسو اخیرا فیلم Cherry با بازی تام هالند را کارگردانی کرده‌اند که این فیلم قرار است ازطریق اپل تی‌وی پلاس منتشر شود و همچنین شانس حضور در فصل جوایز را نیز خواهد داشت.

جو و آنتونی روسو روی فرش قرمز فیلم Avengers: Endgame

همچنین آن‌ها ازطریق AGBO به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در فیلم The Electric State حضور خواهند داشت. علاوه‌براین، کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی که پیش از این با برادران روسو برای نوشتن فیلمنامه‌های ۴ فیلم دنیای سینمایی مارول که شامل فیلم Captain America: Winter Soldier، فیلم Captain America: Civil War، فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame می‌شود، همکاری کرده بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Electric State را بر عهده دارند. میلی بابی براون در این فیلم علمی تخیلی و ماجراجویی نقش یک دختر نوجوان را بازی می‌کند که پس از دوستی با یک ربات متوجه می‌شود که او توسط برادر گمشده‌اش فرستاده شده است.

اتفاقات این رمان در یک دنیای پسا آخرالزمانی در اواخر دهه ۹۰ میلادی جریان دارد و حال این دختر با این ربات یک ماجراجویی به سراسر کشور را برای یافتن برادرش آغاز می‌کند که در طول آن با خطرات و مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. فیلم The Electric State اقتباسی از رمانی تحسین شده به همین نام اثر سایمون استالنهاگ خواهد بود. برادران روسو در حال حاضر وظیفه کارگردانی فیلم The Gray Man با بازی رایان گاسلینگ، کریس ایوانز و آنا د آرماس را برای نتفلیکس بر عهده دارند که در این فیلم با مارکوس و مک‌فیلی برای نوشتن فیلمنامه آن همکاری کرده‌اند.

همچنین میلی بابی براون هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارد و پس از حضور در فیلم Godzilla: King of the Monsters، سال آینده نیز شاهد بازگشتش در فیلم Godzilla v. Kong خواهیم بود که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است که همچنین قرار است همزمان با اکران، ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز منتشر شود. ددلاین همچنین اضافه کرد که انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Electric State از اواخر سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز شود.


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده