نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۴

جسیکا هنویک و وگنر مورا به جمع بازیگران فیلم جدید برادران روسو با بازی رایان گاسلینگ پیوستند

بنابر اعلام نتفلیکس، سازندگان فیلم اکشن و بلاک باستر «مرد خاکستری» جسیکا هنویک و وگنر مورا را به جمع بازیگران گران‌قیمت اثر جدید برادران روسو اضافه کرده‌اند.

بعد از اینکه آنا د آرماس، هنرپیشه کوبایی نامزد جایزه گلدن گلوب به جمع بازیگران فیلم جدید برادران روسو پیوست، حالا خبر اضافه شدن ۴ بازیگر جدید به فیلم اکشن و های-پروفایل The Gray Man از نتفلیکس منتشر شده است. جسیکا هنویک (از آثاری همچون ماتریکس 4 و لاو اند مانسترز) به همراه وگنر مورا، نامزد جایزه گلدن گلوب و ستاره سریال Narcos که هردو سابقه همکاری با شبکه استریمر نتفلیکس را دارند، رسماً به همراه رایان گاسلینگ و کریس ایوانز در این فیلم نقش آفرینی خواهند کرد. جولیا باترز، هنرپیشه فیلم Once Upon a Time in Hollywood و «دانوش» ستاره سینمای بالیوود نیز در جمع بازیگران این اثر دیده می‌شوند.

فیلمنامه «مرد خاکستری» براساس داستان رمان مارک گرینی در سال ۲۰۰۹ نوشته شده است. گری من، نام مستعار یک قاتل اجیر شده و از عوامل سابق سرویس اطلاعاتی CIA به نام Court Gentry است. فیلم اکشن و اقتباسی Gray Man به‌عنوان «یک دوئل مرگبار میان دو قاتل خطرناک» توصیف شده که رایان گاسلینگ و کریس ایوانز نقش شخصیت‌های اصلی آن را برعهده دارند. گاسلینگ نقش جنتری را در فیلم بر عهده دارد که توسط لوید هانسن با بازی ایوانز، تحت تعقیب است.

پوستر فیلم جدید مرد خاکستری از نتفلیکس

در دیگر اخبار مهمی که در ارتباط با این فیلم منتشر شده، خبر توقف روند فیلم‌برداری The Gray Man بعد از بالا رفتن آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت کالیفرنیا را داشتیم. ظاهراً نتفلیکس به‌دلیل نگرانی از خطر ابتلای عوامل این فیلم به کوید 19، ادامه روند پیگیری پروژه را عقب انداخته است. اثر جدید برادران روسو از آثاری مانند Avengers: Endgame، با اختصاص بیشترین بودجه تاریخ نتفلیکس در دست ساخت بوده و از اهمیت بالایی برای این شرکت برخوردار است.

البته قرار نبود که فرایند فیلم‌برداری این فیلم تا قبل از ۱۸ ژانویه سال جدید میلادی آغاز شود. اما به نظر می‌رسد که تصمیم جدیدی در اینباره اتخاذ شده که حالا به‌دلیل وضعیت نامساعد کالیفرنیا و ایالات متحده آمریکا مجدداً به تعویق افتاده است.

جو و آنتونی روسو مسئولیت کارگردانی فیلم The Gray Man را برعهده دارند. فیلمنامه این اثر نیز توسط جو روسو نوشته شده و کریستوفر مارکوس و استفان مک‌فی رئیس انجمن داستان نویسان AGBO و نویسنده MCU اصلاحات و نظارت نهایی را روی آن انجام داده‌اند. این اولین فیلم بلاک باستری است که از زمان پخش Avengers: Endgame توسط برادران روسو کارگردانی خواهد شد. آخرین قسمت از سری انتقام جویان، دو سال قبل رکورد فروش باکس آفیس تاریخ سینما را از آن خود کرد.

انا د آرماس

آنا د آرماس از بازیگران فیلم «مرد خاکستری»

ظاهراً فرایند ساخت این پروژه چند سال قبل با محوریت برد پیت و جیمز گری و در New Regency آغاز شده و بعد از یک دوره توقف، با همکاری برادران روسو و در طول چند سال توسعه داده شده است. بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری این فیلم، وعده ساخت یک فیلم اکشن رده بالا و در سطح فیلم‌های جیمز باند را به علاقه‌مندان این سبک داده است. درواقع The Gray Man به بزرگ‌ترین پروژه اورجینال نتفلیکس از نظر منابع مالی تبدیل خواهد شد. فیلمی که قرار است آغازگر یک مجموعه سطح بالا برای سال‌های پیش رو باشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده