نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۷

نتفلیکس سریال Locke And Key را برای فصل سوم تمدید کرد

بنابر اعلام شبکه استریم نتفلیکس، سریال علمی تخیلی و فانتزی لاک اند کی برای فصل سوم نیز تمدید شده است.

بهمن ماه سال گذشته بود که شبکه نتفلیکس فصل اول سریال Locke and Key (لاک و کلید) را منتشر کرد که با نقدهای مثبت و متوسط زیادی نیز مواجه شد، اما طبق اطلاعات منتشر شده، کاربران این سرویس استریم استقبال خوبی از این سریال فانتزی کرده بودند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شده که سریال لاک و کلید حداقل برای یک فصل دیگر نیز ادامه خواهد داشت. این سریال که براساس یک مجموعه کامیک بوکی تحسین شده ساخته شده است، چند ماه قبل از پخش فصل دوم در اواسط سال ۲۰۲۱، برای فصل سوم نیز تمدید شده است.  

همان‌طور که اشاره شد، داستان سریال لاک اند کی براساس کامیک بوک‌های انتشارات IDW اثر جو هیل و گابریل رودریگز نوشته شده است. در این سری، بعد از اینکه پدر خانواده «لاک» کشته می‌شود، سه فرزند او به همراه همسرش به خانه اجدادی خود نقل مکان می‌کنند. آن‌ها خیلی زود متوجه می‌شوند که این خانه قدیمی پر از کلیدهای جادویی است که می‌توانند معمای مرگ مرموز پدر را قفل گشایی کنند. کانر جساپ، امیلیا جونز، جکسون رابرت اسکات، داربی استنکفیلد، لایزا دی الیویرا، آرون اشمور، پتریس جونز و گریفن گلاک از بازیگرانی هستند که در این مجموعه نقش آفرینی می‌کنند.

سکانسی از سریال لاک اند کی

به گزارش Variety، مردیث اوریل، شورانر و تهیه کننده اجرایی این سریال یک قرارداد کلی را با نتفلیکس امضا کرده که شامل سریال تلویزیونی و تمامی پروژه‌های دیگر مرتبط با آن می‌شود. اوریل در این رابطه می‌گوید:

«من فوق‌العاده سپاسگزارم که فرصت کار در نتفلیکس به من داده شده؛ جایی که همیشه حس پشتیبانی و حمایت را در آن احساس می‌کنم. امیدوارم در آینده روابط دوستانه و فعالیت حرفه‌ای ما بیشتر و بیشتر گسترش پیدا کند.»

نویسنده این سریال گفته که در سال ۲۰۲۱ رویدادها و برنامه‌های ویژه‌ای را برای Locke and Key پیش‌بینی کرده‌ایم. از جمله این موارد می‌توان به کراس‌اور شخصیت سندمن با DC اشاره کرد. فصل اول سریال Locke and Key در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شده بود، اما اکنون اطلاعاتی از تعداد قسمت‌های فصل دوم نیز در دسترس نیست. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، مقاله مربوط‌به نقد و بررسی فصل اول این سریال را در زومجی مطالعه کنید.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ آیا تاکنون موفق به تماشای فصل اول آن شدید؟ نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده