نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۷

فلورنس پیو نقش اصلی فیلم The Maid را بازی خواهد کرد

فلورنس پیو قرار است در فیلم The Maid حضور داشته باشد و نقش اصلی این فیلم جنایی و معمایی را بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمی براساس رمان The Maid (خدمتکار) در دست ساخت است و بازیگر اصلی آن نیز مشخص شده است. فلورنس پیو، بازیگر ۲۴ ساله و نامزد دریافت یک جایزه اسکار، پس از توافق با یونیورسال قرار است در اقتباس سینمایی این رمان به ایفای نقش بپردازد. پیو قرار است نقش مالی خدمتکار را در فیلم The Maid بازی کند. این فیلم به اثری معمایی، مرموزانه و جنایی و مشابه کارهای آگاتا کریستی توصیف شده که مالی در هتل بزرگ رجنسی مشغول به کار است. مالی درحالی‌که اسرار تاریک مهمانان هتل را کشف و به پوشاندن آن کمک می‌کند، متوجه مرگ یک مهمان ثروتمند و بدنام به‌نام آقای بلک می‌شود که در رختخوابش مرده است و حال او در تلاش است تا راز مرگ او را کشف کند.

علاوه‌بر بازی، پیو قرار است به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم The Maid نیز حضور داشته باشد و جاش مک‌لافلین و کریس گلدبرگ نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور خواهند داشت. همچنین رمان The Maid قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود. اطلاعات بیشتری از فیلم The Maid از جمله نویسنده، کارگردان یا تاریخ اکران آن منتشر نشده است. پیو پیش از این برای بازی در فیلم Little Women (زنان کوچک) به کارگردانی گرتا گرویگ، موفق شده بود نامزد دریافت جایزه اسکار و همچنین جایزه بفتا شود.

علاوه‌براین، شاهد حضور این بازیگر در آثار دیگری چون فیلم Midsommar، فیلم Lady Macbeth و Fighting With My Family نیز بودیم. همچنین فلورنس پیو نقش یلنا بلووا را در فیلم Black Widow بر عهده دارد که برای بازی دوباره در نقش بلک ویدو دوم دنیای سینمایی مارول قرار است در سریال Hawkeye نیز بازگردد. پیو همچنین اخیرا در فیلم Don't Worry Darling به کارگردانی اولیویا وایلد نیز جلوی دوربین رفته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده