// پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۴

ماه انتشار نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League از شبکه HBO Max مشخص شد

زک اسنایدر در پاسخ به یکی از طرفداران خود اعلام کرد که پخش Zack Snyder's Justice League در سومین ماه سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود.

فیلم Zack Snyder's Justice League پروژه‌ای بود که با نیاز وارنر برای پررنگ‌تر کردن شبکه HBO Max و پایان‌ناپذیر بودن درخواست‌های طرفداران ممکن شد. این فیلم که حتی از یک فریم فیلم‌برداری‌شده توسط جاس ویدون برای نسخه‌ی اکران‌شده از فیلم Justice League استفاده نمی‌کند، قرار است عملا جایگاه آن فیلم را از بین ببرد و مال خود کند. حتی باتوجه‌به صحبت‌های پتی جنکینز، کارگردان فیلم‌های «واندر وومن» به‌نظر می‌رسد برادران وارنر و همه‌ی اشخاص دخیل در DCEU می‌خواهند نسخه‌ی اکران‌شده از فیلم Justice League به زباله‌دان تاریخ بپیوندد و «لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر» جای آن را بگیرد. گفته می‌شود که هزینه‌ی تکمیل ساخت Zack Snyder's Justice League بیشتر از ۷۰ میلیون دلار بوده است.

ظاهرا Zack Snyder's Justice League درجه‌ی سنی R (مناسب برای مخاطب بزرگ‌سال) را دریافت خواهد کرد

اکنون فیلم‌برداری‌های تکمیلی، پروسه‌ی ضبط دیالوگ‌های باقی‌مانده‌ی بازیگران و بیشتر از ۷۵ درصد کارهای مرتبط با جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری به سرانجام رسیده‌اند. Zack Snyder's Justice League مدت‌زمانی حدودا ۴ ساعتی دارد و کمتر از یک چهارم دقایق آن مشترک با نسخه‌ی اکران‌شده از فیلم Justice League در سال ۲۰۱۷ میلادی هستند. این اشتراکات هم مربوط‌به سکانس‌هایی هستند که پیش از جدایی اسنایدر از پروژه فیلم‌برداری شده بودند و ویدون با تدوینی متفاوت از آن‌ها در نسخه‌ی خود استفاده کرد. راستی پیش از آن که نسخه‌ی کامل و یک‌جای «لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر» در قالب یک فیلم چهار ساعتی و در دو فرم رنگی و سیاه‌وسفید داخل شبکه HBO Max قرار بگیرد، سازندگان آن را طی چهار هفته و در قالب چهار اپیزود یک ساعتی پخش می‌کنند. اما تا چند ساعت قبل هیچ‌کس نمی‌دانست که Zack Snyder's Justice League دقیقا در چه تاریخی از سال ۲۰۲۱ پخش می‌شود.

یکی از طرفداران پروپاقرص زک اسنایدر در پلتفرم Vero خطاب به او نوشت: «لطفا تمام نسخه‌های موجود از فیلم Justice League، محصول سال ۲۰۱۷ را نابود کن. از تو سپاسگزارم». زک اسنایدر هم به او پاسخ داد: «من احساسات تو را درک می‌کنم و قطعا به آن‌ها احترام می‌گذارم. من هم امیدوارم که با پخش نسخه‌ی اصلی در ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند یا فروردین) آن نسخه‌ی اکران‌شده در سال ۲۰۱۷ را برای همیشه نیست و نابود کنم».

بتمن و گذشته دارک ساید در تریلر سیاه و سفید جدید لیگ عدالت، نسخه زک اسنایدر

اسنایدر که به‌تازگی گفته بود نسخه‌ی او از فیلم Justice League احتمالا درجه‌ی سنی R (بزرگ‌سال) را دریافت می‌کند، پیش‌تر هم با جدیت تنفر مطلق خود از نسخه‌ی اکران‌شده از فیلم Justice League را اعلام کرده است. طرفداران این فیلم‌ساز که ب‌خاطر فیلم Watchmen و فیلم Dawn of the Dead شناخته می‌شود، به‌شدت منتظر نسخه‌ی اصلی «لیگ عدالت» هستند. زیرا اسنایدر می‌گوید که این اثر قرار است حماسی، بسیار دیوانه‌وار و واقعا متفاوت با فیلم اکران‌شده در سال ۲۰۱۷ باشد.

پخش فیلم Zack Snyder's Justice League در اسفند یا فروردین پیش‌رو از شبکه HBO Max آغاز می‌شود. بن افلک در نقش بتمن، هنری کویل در نقش سوپرمن، گل گدوت در نقش واندر وومن، جیسون موموآ در نقش آکوامن، ری فیشر در نقش سایبورگ و ازرا میلر در نقش فلش عضو گروه بازیگران اصلی اثر هستند.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده