نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

فیلمبرداری فیلم Nightmare Alley به کارگردانی گیرمو دل تورو رسماً به پایان رسید

شرکت سرچلایت پیکچرز با انتشار ویدیوی جدیدی از پایان مراحل فیلم‌برداری فیلم ترسناک Nightmare Alley به کارگردانی گیرمو دل تورو خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت سرچلایت پیکچرز ویدیوی جدیدی را منتشر کرده است که در آن گیرمو دل تورو، کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی اسکار رسماً از پایان مراحل فیلم‌برداری فیلم ترسناک Nightmare Alley (کوچه‌ی کابوس) خبر می‌دهد. این کارگردان نام‌آشنا در انتهای ویدیوی مورد بحث تأیید می‌کند که فیلم پُرستاره‌ی «کوچه‌ی کابوس» برای اکران در ماه دسامبر ۲۰۲۱ (آذر یا دی ۱۴۰۰) در نظر گرفته شده است. تولید این فیلم در ماه مارس تحت تأثیر شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد و پس از مدتی دوباره از سر گرفته شد.

دانلود از آپارات

گیرمو دل تورو نه‌تنها کارگردانی فیلم Nightmare Alley را برعهده دارد، بلکه در نگارش فیلم‌نامه‌ی آن نیز کیم مورگان را یاری کرده است. این فیلم ترسناک براساس رمانی با همین نام نوشته‌ی ویلیام لیندزی گرشام ساخته شده است که پیش از این توسط شرکت فاکس قرن بیستم نیز مورد اقتباس قرار گرفته بود. رمان کوچه‌ی کابوس ماجراهای یک شخص مغرور و کلاهبردار به نام استانتون کارلایل را دنبال می‌کند که ترفندهای گوناگون تجارتی را فرا می‌گیرد و از آن‌ها برای معرفی خود به‌عنوان یک معلم مذهبی و معنوی استفاده می‌کند تا افراد ثروتمند و ضعیف را طعمه‌ی خود قرار دهد.

بردلی کوپر، بازیگر نامزد جایزه‌ی اسکار برای نقش‌آفرینی در فیلم A Star is Born (ستاره‌ای متولد شده است)، کیت بلانشت، بازیگر فیلم Where'd You Go, Bernadette (کجا رفتی برنادت)، تونی کولت، بازیگر فیلم Hereditary (موروثی)، رونی مارا، بازیگر فیلم The Girl with the Dragon Tattoo (دختری با خالکوبی اژدها)، ویلم دفو، بازیگر فیلم The Lighthouse (فانوس دریایی)، ران پرلمن، بازیگر فیلم Hellboy (پسر جهنمی)، مارک پووینلی، بازیگر فیلم Water for Elephants (آب برای فیل‌ها)، دیوید استراترن، بازیگر سریال Billions (میلیاردها)، ریچارد جنکینز، بازیگر فیلم The Shape of Water (شکل آب) و هولت مک‌کالانی، بازیگر سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) از بازیگرانی هستند که در فیلم ترسناک Nightmare Alley به ایفای نقش پرداختند.

گیرمو دل تورو درکنار جی. مایلز دیل و شرکت تی‌اس‌جی اینترتینمنت به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم Nightmare Alley فعالیت می‌کنند و شرکت سرچلایت پیکچرز که قبلاً با نام فاکس سرچلایت شناخته می‌شد، امتیاز پخش جهانی آن را در اختیار دارد. این فیلم همکاری دیگری را برای گیرمو دل تورو و جی. مایلز دیل رقم می‌زند که پیش از این در تولید فیلم تحسین‌شده‌‌ی The Shape of Water و فیلم دلهره‌آور و تخیلی-ماورایی Antlers (انتلرز) از شرکت سرچلایت پیکچرز همکاری داشتند. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده