نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۸

سریال The Handmaid’s Tale برای فصل پنجم تمدید شد

شبکه هولو سریال The Handmaid's Tale یا سرگذشت ندیمه را برای فصل پنجم تمدید کرده است.

در آستانه پخش فصل چهارم سریال سرگذشت ندیمه، شبکه هولو این سریال درام را برای فصل پنجم تمدید کرده است. این خبر را دانا ولدن، مسئول بخش سرگرمی شاخه تلویزیون والت دیزنی در جریان رویداد اخیر دیزنی اعلام کرد. 

سریال سرگذشت ندیمه که براساس رمانی با همین نام از مارگارت آرت‌وود ساخته شده است، داستان زندگی در پادآرمانشهری به نام گیلیاد را دنبال می‌کند، جامعه‌ای تمامیت‌خواه که حالا در مکانی که قبلا بخشی از خاک ایالات متحده آمریکا بوده زندگی می‌کنند.

سرگذشت ندیمه که توسط بخش تلویزیون شرکت ام‌جی‌ام (MGM یا Metro-Goldwyn-Mayer) ساخته شده و توسط خود همین شرکت نیز پخش شده، با بازی بازیگرانی همچون الیزابت ماس، جوزف فاینز، ایوان استراهاوسکی، سمیرا وایلی، الکسیز بلدل، آن داود، مکس مینگلا، مدلین بروئر، او.تی. فاگبنلی، آماندا بروگل، برادلی وایتفورد و سام یاگر تولید شده است.

(پاراگراف بعد داستان فصل چهارم سرگذشت ندیمه را اسپویل می‌کند)

پوستر سریال سرگذشت ندیمه با زمینه سیاه و الیزابت ماس در لباس قرمز

در فصل چهارم سرگذشت ندیمه، شخصیت جون (با بازی الیزابت ماس) به‌عنوان رهبر یک گروه شورشی به گیلیاد حمله می‌کند، اما این ریسک کردن او چالش‌های جدیدِ غیرمترقبه‌ و خطرناکی را به‌همراه دارد. خیز برداشتن او برای برقرار کردن عدالت و انتقام‌جویی جان این شخصیت و روابط مهم و محبوب وی را تهدید می‌کند.

خالق سریال سرگذشت ندیمه بروس میلر است، وی همچنین یکی از تهیه‌کننده‌های اجرایی سریال نیز به شمار می‌رود. از دیگر تهیه‌کننده‌های سریال می‌توان به وارن لیتل‌فیلد، الیزابت ماس، دنیل ویلسون، فران سیرز، اریک تاچمن، جان وبر، فرانک سیراکوزا، شیلا هاکین، کیرا اسنایدر و یالین چانگ اشاره کرد.

سریال سرگذشت ندیمه در طول سه فصل اول خود نامزد دریافت ۵۴ جایزه امی شده و ۱۵‌ عدد از آن‌ها را برده است؛ جوایزی مانند بهترین سریال درام اورجینال و بهترین بازیگر زن اصلی سریال درام برای الیزابت ماس. سرگذشت ندیمه اولین سریال درامی محسوب می‌شود که از یک سرویس استریمینگ پخش شده و جایزه بهترین سریال درام امی را دریافت کرده است. ویدیو «اعلام خبر تمدید سریال سرگذشت ندیمه برای فصل پنجم از زبان بازیگران آن» در زیر آمده است و می‌توانید آن را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده