نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۵

اما استون در سریال کمدی جدید The Curse نقش آفرینی می‌کند

سریال کمدی جدید The Curse از شبکه تلویزیونی Showtime توسط برداران Safdie و با نقش آفرینی اما استون هنرپیشه ۳۲ ساله آثاری همچوم لالالند و اسپایدرمن ساخته خواهد شد.

سریال کمدی جدید جاش و بنی سفدی، سازندگان فیلم Uncut Gems که قسمت آزمایشی آن در ماه فوریه سال جاری آماده شده بود، به داستان زندگی مشترک یک زوج جوان می‌پردازد که همزمان با بازی در یک سریال تلویزیونی خاص در شبکه HGTV تصمیم به بچه‌دار شدن گرفته‌اند. اما استون به همراه نیتن فیلدر و بنی سفدی در این مجموعه به نقش آفرینی خواهند پرداخت. استون و فیلدر نقش زوج اصلی فیلم را برعهده داشته و Benny Safdie به‌عنوان تهیه کننده‌ی برنامه HGTV حضور خواهد داشت.

فیلدر علاوه‌بر نقش آفرینی در The Curse، مسئولیت کارگردانی آن را نیز برعهده داشته و برادران سفدی در شرکت Elara Pictures به‌عنوان تهیه کنندگان اجرایی این پروژه حضور دارند. خود اِما استون نیز تحت برند اختصاصی Fruit Tree عضو تیم تهیه کنندگان اجرایی این سریال است. قرارداد برادران سفدی با استودیوی A24، راوی نندان را نیز به جمع سازندگان این اثر اضافه کرده است. هنوز زمان مشخصی برای آغاز پخش اولین اپیزود این سریال اعلام نشده است.

اما استون نیتن فیلدر و بنی سفدی در سریال جدید نفرین

ایمی ایزریل از شبکه Showtime در رابطه با این پروژه می‌گوید:

«هوش و استعداد بی‌نظیر اما استون در حرفه‌ی بازیگری او را به یک گزینه‌ی بی‌نقص برای همکاری با اثر خلاقانه برداران سفدی و کمدی متفاوت نیتن فیلدر تبدیل کرده است. این‌ها درکنار هم می‌توانند وعده ارائه یک اثر غیرقابل پیش‌بینی و عمیقاً انسانی را در نوع خود به مخاطبان داده باشند. شوتایم همچنان زمینه‌‌های مناسب برای درخشش فیلمسازان خلاق و مستعد را با تولید آثار منحصر‌به‌فرد و بلندپروازانه خود فراهم خواهد کرد.»

سریال The Curse به‌عنوان جدیدترین اثر تلویزیونی ستاره فیلم‌های La La Land و Birdman مطرح می‌شود. از جمله نقش‌های اخیر او در پروژه‌های تلویزیونی می‌توان به سریال Maniac از شبکه نتفلیکس اشاره کرد که استون به‌عنوان تهیه کننده اجرایی آن نیز فعالیت می‌کند.

سریال «نفرین» همچنین به‌عنوان تازه‌ترین پروژه مشترک Showtime و استودیوی A24 بعد از پخش فصل اول سریال Moonbase 8 شناخته می‌شود. این دو شرکت در ادامه یک مجموعه کمدی دیگر با حضور Ziwe Fumudoh کمدین آمریکایی را استارت خواهند زد.

این نخستین باری است که برادران سفدی به تولید یک سریال تلویزیونی می‌پردازند. جاش و بنی سال گذشته و با فیلم Uncut Gems موفق به کسب جوایز متعددی شدند. سریال The Curse نیز در ادامه به دیگر آثار اورجینال شبکه Showtime از جمله Dexter and The L Word، First Ladies، Black Monday، City on a Hill، Billions، Halo، Work in Progress و American Rust خواهد پیوست.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده