نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۵

تصویر تازه سریال Superman and Lois لباس مرد پولادین را نشان می‌دهد

شبکه‌ی The CW تصویر تبلیغاتی جدیدی از سریال ابرقهرمانی Superman and Lois منتشر کرد که لباس سوپرمن را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی The CW تصویر تبلیغاتی جدیدی از سریال Superman and Lois (سوپرمن و لوئیس) را منتشر کرده است که لباس مرد پولادین با نقش‌آفرینی تایلر هوچلین را نشان می‌دهد و شما می‌توانید در ادامه به مشاهده‌ی آن بپردازید. طرفداران نباید زمان زیادی را برای تماشای این سریال منتظر بمانند و پخش این اثر ابرقهرمانی دنیای کماندار از تاریخ ۵ اسفند ۱۳۹۹ (۲۳ فوریه‌ی ۲۰۲۱) آغاز خواهد شد.

لباس مرد پولادین در سریال Superman and Lois

تایلر هوچلین نقش کلارک کنت، الیزابت تالوک نقش لوئیس، جردن الساس نقش جاناتان کنت، الکس گارفن نقش جردن کنت، دیلن والش نقش ژنرال لین، امانوئل چریکی نقش لانا لنگ، اریک والدز نقش کایل کاشینگ، وله پارکس نقش استرنجر، ایندی ناوارت نقش سارا کاشینگ، استیسی فاربر نقش لزلی لار و سوفیا هاسمیک نقش کریسی بپو را در سریال Superman and Lois ایفا می‌کنند. تایلر هوچلین اولین‌بار نقش سوپرمن را در فصل دوم سریال Supergirl (سوپرگرل) ایفا کرد و سپس این نقش را در کراس‌اور Elseworlds (جهان‌های دیگر) سال ۲۰۱۸ تکرار کرد. هوچلین در آخرین کراس‌اور دنیای کماندار با نام Crisis on Infinite Earths (بحران در زمین‌های بیکران) نیز به نقش‌آفرینی پرداخت.

تاد هلبینگ، شورانر سابق سریال The Flash (فلش)، وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه و خلق سریال Superman and Lois را برعهده داشت و درکنار گرگ برلانتی، سارا شکتر و جف جانز از طرف شرکت «برلانتی پروداکشنز» به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کند. سریال ابرقهرمانی «سوپرمن و لوئیس» با نمایش‌های مرد پولادین-محور پیشین تفاوت‌هایی خواهد داشت و ماجراهای کلارک و لوئیس را دنبال می‌کند که با استرس‌ها، فشارها و پیچیدگی‌های حاصل از زندگی در جامعه‌ی امروزی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. پیش از این فیلم‌برداری قسمت آزمایشی سریال بر اثر شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد و حالا بدون نیاز به ارائه‌ی قسمت آزمایشی در ۱۳ قسمت تولید و پخش خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده