// جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۵۵

سریال Alien نوآ هاولی و سریال Shogun از شبکه هولو پخش خواهند شد

هولو و شبکه FX در خبری مشترک و هیجان‌انگیز اعلام کردند که مخاطبان می‌توانند منتظر ساخته شدن سریال «بیگانه» توسط نوآ هاولی، خالق سریال Fargo باشند.

نوآ هاولی که او را با «فارگو» و سریال Legion می‌شناسیم، مدت‌ها یک ایده‌ی ویژه و گسترده برای داستان‌گویی در جهان «بیگانه» ریدلی اسکات داشت و با هیجان راجع به آن صحبت می‌کرد. حالا شبکه هولو اعلام کرد که هاولی سریال Alien را می‌سازد؛ نخستین سریالی که برای مجموعه فیلم Alien ساخته می‌شود. سازندگان می‌گویند که این سریال پرشده از هیجان و ترس خواهد بود. تازه داستان Alien هاولی نه در سیاره‌ای دور که روی کره‌ی زمین خودمان جریان دارد؛ در آینده‌ای نزدیک که انسان‌ها را با موجوداتی به‌خصوص مواجه می‌سازد.

از آن سو اگر به داستان حماسی Shōgun (شوگان) جیمز کلول استرالیایی علاقه دارید، باید برای سریال اقتباسی جدید آن هیجان‌زده باشید. جاستین مارکز و ریچل کاندو سریال Shōgun را می‌سازند و برای انجام این کار با تیم ون پتن در مقام تهیه‌کننده همکاری خواهند کرد.

سریال شوگان هولو با لوگوهای سبز و سفید روی بک گراند سیاه

این وسط شاید خبر کوچک و جذاب تلویزیونی دیگر دیزنی هم این بود که سریال It's Always Sunny in Philadelphia تا فصل ۱۸ تمدید شد. جلسه‌ی بزرگ دیزنی همچنان ادامه دارد و اخبار زیادی راجع به سریال‌های جدید «جنگ ستارگان/جنگ‌های ستاره‌ای» را تحویل مخاطب می‌دهد.


منبع T/Disney
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده