نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۰

میشل فایفر در فیلم Ant-Man 3 باز خواهد گشت؛ شروع تولید از بهار سال آینده

میشل فایفر تایید کرد که او قرار است برای بازی دوباره در نقش جنت ون داین در فیلم Ant-Man 3 بازگردد و همچنین به زمان شروع تولید این فیلم نیز اشاره کرده است.

ماه آبان گذشته بود که مشخص شد پیتون رید، کارگردان دو قسمت اول فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای)، برای کارگردانی قسمت سوم این مجموعه باز خواهد گشت و در ادامه در فروردین امسال، جف لاونس، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Rick and Morty (ریک و مورتی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Ant-Man 3 (انت-من ۳) را بر عهده گرفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگر دیگری در قسمت سوم این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول تایید و اعلام شده است. میشل فایفر که نقش جنت ون داین را در فیلم Ant-Man and the Wasp بر عهده داشت، تایید کرد که برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Ant-Man 3 باز خواهد گشت.

جنت ون داین درواقع واسپ اصلی در دنیای کمیک مارول است که در MCU سال‌ها در دنیای کوانتوم گرفتار بوده است. فایفر این خبر را در پادکست Ladies First with Laura Brown تایید کرد، اما از دادن اطلاعات بیشتری در ارتباط با اتفاقات و داستان فیلم Ant-Man 3 خودداری کرده است. بااین‌حال، فایفر تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم Ant-Man قرار است از بهار سال ۲۰۲۱ آغاز شود. فایفر اولین‌بار نقش جنت ون داین را در فیلم Ant-Man and the Wasp بازی کرد و سپس حضور کوتاه و افتخاری را در فیلم Avengers: Endgame نیز داشت.

علاوه‌بر فایفر، انتظار می‌رود که پل راد در نقش اسکات لنگ (انت-من) اوانجلین لیلی در نقش هوپ پیم (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش هنک پیم و اما فورمن در نقش کسی لنگ، برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Ant-Man 3 نیز بازگردند. همچنین جاناتان میجرز، بازیگر سریال Lovecraft Country برای بازی در نقش شرور و منفی این قسمت که گفته می‌شود احتمالا کانگ فاتح (Kang the Conqueror) است، به جمع بازیگران قسمت سوم فیلم Ant-Man اضافه شده است

اگرچه هنوز تاریخ اکران فیلم Ant-Man 3 اعلام نشده، اما بسیاری اعتقاد دارند که این فیلم ابرقهرمانی از دنیای سینمایی مارول در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۵ مهر ۱۴۰۱) روی پرده خواهد رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده