نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۰

هفت فیلم دیگر از مجموعه Kingsman احتمالا در دست ساخت است؛ تایید ساخت سریال کینگزمن

زیگی کاماسا، مدیرعامل شرکت Marv در مصاحبه جدید خود به در دست ساخت بودن هفت قسمت جدید از مجموعه فیلم Kingsman و همچنین ساخت یک سریال براساس آن اشاره کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا هفت قسمت جدید از فیلم Kingsman در دست ساخت است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، زیگی کاماسا، مدیرعامل شرکت Marv که شرکت فیلمسازی متیو وان است، در Winston Baker UK Finance Summit گفت که این استودیو ظاهرا در حال ساخت هفت قسمت جدید از فیلم کینگزمن است. علاوه‌براین، آن‌ها در حال ساخت یک سریال تلویزیونی براساس این مجموعه فیلم اکشن نیز هستند که اطلاعاتی از آن در دسترس نیست، اما کاماسا می‌گوید که هدف آن‌ها توسعه و گسترش دنیای فیلم Kingsman است و این فیلم‌ها و سریال نیز طبق همین برنامه در دست ساخت هستند.

فیلم The King’s Man، فیلم بعدی مجموعه کینگزمن است که هری دکینسون، رالف فاینز، جایمن هانسو، جما آرترتون، آرون تیلور-جانسون، ریس ایفانز، متیو گود، چارلز دنس، استنلی توچی، دانیل برول، تام هولندر و رابرت آرمایو، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم اکشن حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Kingsman را بر عهده داشته است. فیلم The King’s Man قرار است در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) اکران شود.

بااین‌حال، باتوجه‌به وضعیت کنونی جهان کمی بعید به‌نظر می‌رسد که این فیلم اکشن در تاریخ اعلام شده روی پرده برود. دو قسمت اول فیلم Kingsman حدود ۸۲۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد که عملکرد خوب فیلم‌های کینگزمن در گیشه می‌تواند دلیل خوبی برای سازندگان باشد تا ساخت فیلم‌های بیشتر از این مجموعه اکشن را ادامه دهند. همچنین انتظار می‌رود که فیلم Kingsman 3 که دنباله دو فیلم اول است، در آینده نزدیک جلوی دوربین برود. در هر حال باید دید که استودیوی قرن بیستم و دیزنی علاقه به ادامه همکاری با شرکت Marv برای توسعه دنیای کینگزمن خواهند داشت یا آن‌ها باید دنبال خانه جدیدی برای فیلم‌های Kingsman باشند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده