نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

تصاویر جدید فیلم The Suicide Squad ادریس البا و جان سینا را نشان می‌دهد

اگرچه برادران وارنر تریلر جدیدی از فیلم The Suicide Squad منتشر نکرده، اما این استودیو تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی به را اشتراک گذاشته است.

روز یکشنبه این هفته بود که پنل برادران وارنر در CCXP برگزار شد، اما برخلاف انتظار خبری از اولین تریلر رسمی فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) یا فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) نبود و همین موضوع باعث ناامیدی طرفداران شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از قسمت جدید فیلم Suicide Squad منتشر شده است. اگرچه خبری از انتشار اولین تریلر این فیلم از دنیای DC نبود، اما برادران وارنر تصاویری از فیلم The Suicide Squad را منتشر کرده که در آن شاهد حضور ادریس البا در نقش بلاداسپورت، دنیلا ملکیور در نقش رچر 2، فلولا بورگ در نقش جاولین و  جان سینا در نقش پیس‌میکر هستیم و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad بر عهده جیمز گان بوده است. گان در طول پنل برادران وارنر در CCXP اطلاعات جدیدی از وضعیت قسمت جدید فیلم Suicide Squad نیز به اشتراک گذاشته است. گان تایید کرد که مراحل پس از تولید فیلم به خوبی در حال انجام است و به‌تازگی آخرین تدوین فیلم نیز انجام و تکمیل شده است. گان در ادامه اضافه کرد که هم‌اکنون کار روی جلوه‌های ویژه فیلم در حال انجام است و موسیقی و صدا از دیگر بخش‌های باقی‌مانده فیلم هستند.

مارگو رابی، ادریس البا، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، جان سینا، استیو ایجی، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، مایکل روکر، میلینگ ان‌جی، آلیس براگا، پیتر کاپالدی، پیت دیویدسون، تایکا وایتیتی، سیلوستر استالونه، واکین کوسیو، شان گان، جنیفر هالند، استورم رید و خوان دیه‌گو بوتو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Suicide Squad حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است، اما مدتی پیش مشخص شد که همزمان با اکران، این فیلم قرار است ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز منتشر شود


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده