نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۷

فیلم Plastic Man با محوریت ابرقهرمان زن در دست ساخت است

شرکت برادران وارنر با استخدام نویسنده جدید برای فیلم Plastic Man، جان تازه‌ای به این پروژه بخشید و این فیلم اکنون در مسیر متفاوت‌تری قرار گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده جدیدی برای فیلم Plastic Man (پلاستیک من) استخدام شده است. از حدود دو سال پیش خبر ساخت فیلمی براساس این شخصیت شنیده می‌شود و در آن زمان آماندا ایدوکو، نویسنده سریال The Mayor، برای نوشتن فیلمنامه فیلم پلاستیک من استخدام شد. در آن زمان این فیلم از دنیای DC قرار بود یک اثر اکشن ماجراجویی با لحن کمدی باشد. حال کت واسکو وظیفه نوشتن فیلمنامه جدید فیلم Plastic Man را بر عهده گرفته است. بااین‌حال، استخدام واسکو به این معنی است که پروژه در مسیر جدید و متفاوتی نسبت به گذشته قرار گرفته است.

منابع نزدیک به پروژه به هالیوودریپورتر گفته‌اند که فیلم Plastic Man در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و اکنون شخصیت آن قرار است به یک ابرقهرمان زن تبدیل شود. هنوز مشخص نیست که این موضوع به معنای تغییر نام فیلم نیز خواهد بود یا خیر. شخصیت پلاستیک من توسط جک کول برای شرکت Quality Comics خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۴۱ معرفی شد. در ادامه در سال ۱۹۵۶ بود که Quality Comics به زیر مجموعه شرکت دی سی تبدیل شد و پس از آن مرد پلاستیکی به‌عنوان یکی از شخصیت‌های DC شناخته می‌شود.

پاتریک «ایل» اوبرایان نام واقعی پلاستیک من است و این شخصیت حتی عضوی از گروه لیگ عدالت نیز بوده است. از توانایی‌های وی می‌توان به قابلیت کشسانی، قابلیت موم‌سانی (که به فرایند تغییر شکل‌های برگشت‌ناپذیر مواد جامد تحت اثر نیرو می‌گویند)، زوددرمانی، قابلیت تغییر شکل و همچنین جاودانگی اشاره کرد. کت واسکو بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Queen of the Air شناخته می‌شود که اگرچه این پروژه تا به امروز جلوی دوربین نرفته، اما مارگو رابی به‌عنوان بازیگر نقش اصلی قرار است در آن حضور داشته باشد.

همچنین واسکو در همکاری دوباره با رابی وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Fierce Kingdom را نیز بر عهده دارد که رابی در این فیلم به‌عنوان تهیه‌کننده قرار است حضور داشته باشد. او همچنین بخشی از پروژه اقتباس براساس کمیک Lumberjanes نیز بوده که در حال حاضر این پروژه به یک انیمیشن سریالی تبدیل شده و قرار است برای HBO Max تولید شود. واسکو همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه یک فیلم بدون عنوان برای دیزنی پلاس با بازی اولیویا کوک و کیت استنفیلد را نیز بر عهده دارد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده