نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

دیزنی پلاس و هولو ممکن است به یک سرویس استریم واحد تبدیل شوند

طبق اخبار منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که دیزنی ممکن است دو سرویس استریم دیزنی پلاس و هولو را برای ارائه همزمان برنامه‌های خانوادگی و بزرگسالانه روی یک سرویس استریم ادغام کند.

شرکت والت دیزنی در حال حاضر دارای دو سرویس استریم است که دیزنی پلاس با ۷۳.۷ میلیون کاربر و هولو (Hulu) با ۳۶.۶ میلیون کاربر، بینندگان و مخاطبان متفاوتی را هدف قرار داده‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این موضوع ممکن است در آینده نزدیک تغییر کند. طبق گزارشی که اخیرا کولایدر منتشر کرده، والت دیزنی گزینه ادغام دو سرویس استریم محبوبش به یک سرویس استریم واحد را مدنظر قرار داده و در حال بررسی این موضوع است. این در حالی است که بسیاری از کاربران این دو سرویس استریم نیز مطمئن هستند که این اتفاق درنهایت در آینده نزدیک رخ خواهد داد. بااین‌حال، سخنگوی هولو به کولایدر گفته که این تنها یک حدس و گمان است و چنین برنامه‌ای وجود ندارد.

لوگو هولو (Hulu)

این ادغام می‌توان یک گزینه بسیار خوب به‌خصوص از نظر تجاری باشد. دیزنی می‌تواند یک سرویس اشتراکی واحد با تعداد کاربران بالا داشته باشد که همزمان هم مخاطبان کودکان و هم مخاطبان بزرگسالان را به خود جذب کند. مانند بسیاری از ویژگی‌های دیزنی، هدف اصلی بازار سرویس استریم دیزنی پلاس نیز عمدتا خانواده‌ها هستند و این در حالی است که Hulu بیشتر مخاطبان بزرگسال را هدف قرار داده است. گفته می‌شود هدف دیزنی ارائه محتوای خانوادگی و بزرگسالانه روی یک سرویس استریم واحد است و با این ادغام می‌تواند بازار بیشتری را جذب کند و برنامه‌های متنوع‌تری را نیز ارائه دهد. اگرچه در دیزنی پلاس شاهد ارائه آثار و IPهای بزرگی از برندهای محبوبی چون مارول، جنگ ستارگان و پیکسار هستیم، اما همه بزرگسالان به این برنامه‌ها علاقه ندارند.

در مقابل هولو نیز برنامه‌های با کیفیت و محبوبی دارد و این موضوع به‌خصوص از زمان اضافه شدن برنامه FX on Hulu بیش از قبل شده و حالا دیزنی می‌تواند با ادغام دو سرویس استریمش تمامی این برنامه‌ها را روی یک سرویس استریم واحد ارائه دهد. در هر حال این خبر فعلا در حد یک شایعه است، اما روز پنج شنبه (ساعت یک بامداد روز جمعه به وقت تهران) این هفته قرار است شاهد برگزاری Investor Day جدید توسط دیزنی باشیم که در این کنفرانس که احتمالا ۴ ساعت طول خواهد کشید، می‌توانیم انتظار انتشار اخبار جدیدی از جمله احتمال ادغام دیزنی پلاس و هولو و همچنین احتمال انتشار همزمان فیلم‌های دیزنی روی سرویس‌های استریمش باشیم.


منبع Disinsider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده