نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۶

اسکار آیزاک نقش سالید اسنیک را در فیلم Metal Gear Solid ایفا خواهد کرد

فیلم سینمایی Metal Gear Solid به کارگردانی جردن ووت رابرتز سرانجام بازیگر اصلی خود را پیدا کرد.

سال‌ها از اعلام خبر تولید فیلم سینمایی متال گیر سالید (Metal Gear Solid) می‌گذرد و این اثر برگرفته از بازی‌های هیدئو کوجیما، تا امروز تغییرات مختلفی را به خود دیده و هنوز هم فاصله‌ی زیادی تا اکران دارد. به‌تازگی در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که اسکار آیزاک بازیگر نقش اصلی این فیلم خواهد بود و قرار است ایفاگر نقش سالید اسنیک (Solid Snake) یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی باشد.

به گزارش ددلاین، فیلم متال گیر سالید که توسط شرکت سونی پیکچرز و به کارگردانی جردن ووت رابرتز، کارگردان فیلم کونگ: جزیره جمجمه (Kong: Skull Island) تولید می‌شود، بعد از مدت‌ها بازیگر اصلی خود را درحالی پیدا کرده که حدود دو سال قبل هم اسکار آیزاک از علاقه‌ی خود به ایفای این نقش گفته بود و علاقمندان سالید اسنیک هم تصاویری از او را با شکل و شمایل این بازیگر ترکیب کرده و موارد جالبی را تدارک دیده بودند. فیلمنامه‌ی متال گیر سالید را درک کانلی براساس آثار کوجیما و شرکت کونامی نوشته است، اوی آراد تهیه‌کننده‌ی فیلم محسوب می‌شود و پیتر کنگ هم از طرف سونی روی تولید فیلم نظارت دارد.

بازی متال گیر سالید با عرضه در سال ۱۹۹۸ برای پلی استیشن (و بعدها پی سی) به موفقیت زیادی دست پیدا کرد و هرچند اولین نسخه‌ی این مجموعه نبود و پیش‌از آن هم بازی‌های متال گیر برای پلتفرم‌های مختلفی عرضه شده بودند، ولی متال گیر سالید به‌عنوان اولین بازی سه‌بعدی این مجموعه توانست بیش‌ازپیش باعث شهرت آن شود.

طرح اسکار آیزاک در نقش سالید اسنیک در فیلم Metal Gear Solid

طرح غیررسمی از اسکار آیزاک در نقش سالید اسنیک

سالید اسنیک در این بازی سربازی بود که برای مقابله با تهدیدهای اتمی به‌سراغ گروه Foxhound می‌رفت و درکنار مقابله با اعضای آن، کم‌کم وارد ماجراهای عجیبی می‌شد و به حقایق غافلگیرکننده‌ای در مورد خود و اعضای این گروه پی می‌برد. بازی در آن دوران سروصدای زیادی به‌پا کرد و نه‌تنها به یکی از موفق‌ترین آثار اولین کنسول سونی تبدیل شد، بلکه راه را برای تولید نسخه‌های بعدی آن هم باز کرد و کوجیما تا سال ۲۰۱۵ نسخه‌های مختلفی از این مجموعه را کارگردانی کرد که هریک طرفداران پرشماری به‌دست آورده و جزو بهترین‌های زمان خود بودند.

باتوجه‌به اینکه آیزاک این روزها دوران کاری شلوغی را پشت‌سر می‌گذارد، هنوز مشخص نیست که چه زمانی وارد پروژه‌ی متال گیر سالید خواهد شد و فیلم‌برداری آن از چه روزی آغاز می‌شود، ولی اضافه شدن این بازیگر به پروژه‌ی موردنظر نشان از اهمیت آن برای تولیدکنندگان فیلم دارد و باید دید سایر بازیگران متال گیر سالید چه کسانی خواهند بود.

آیزاک در این مدت حضور در آثار مختلفی را تجربه کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به فیلم تلماسه (Dune) اثر دنی ویلنوو اشاره کرد و درعین‌حال این بازیگر ۴۱ ساله در آینده هم دو سریال جدید خواهد داشت؛ صحنه‌هایی از یک ازدواج (Scenes from a Marriage) که اچ بی او (HBO) آن‌را تولید می‌کند و جسیکا چستین نیز در آن حضور دارد و همین‌طور ایفای نقش مون نایت (Moon Knight) برای پخش از دیزنی پلاس.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده