نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۰

اولین تریلر انیمه Earwig and the Witch از استودیو جیبلی منتشر شد

اولین تریلر Earwig and the Witch، انیمیشن جدید استودیو جیبلی که برای نخستین بار به‌صورت فیلم CG تولید شده، منتشر شده است.

در نخستین تریلر انیمیشن Earwig and the Witch، نگاهی به دنیای جادویی شخصیت آیا (Aya)، دختر خردسالی که با شجاعت در مقابل نامادری بدجنس خود ایستاده، خواهیم داشت. این انیمیشن درواقع اثر جدید استودیوی جیبلی (Ghibli) است. انیمه Earwig and the Witch قرار است در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) در ژاپن نمایش داده شود و انتظار می‌رود در اوایل سال ۲۰۲۱ در آمریکا روی پرده برود. ظاهراً این انیمه که به‌صورت کاملا سه‌بعدی (3D) و با گرافیک کامپیوتری ساخته شده، قرار است تفاوت بزرگی با آثار قبلی این استودیو محبوب داشته باشد. پیش از این استودیو جیبلی در ساخت انیمه My Neighbors the Yamadas (همسایه من یامادا) تنها ۱۰ درصد از گرافیک کامپیوتری استفاده کرده بود.

شما می‌توانید در ادامه به این تریلر نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

Earwig and the Witch یا Aya and the Witch براساس داستان یک رمان کودکانه با همین نام ساخته شده که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده بود. دایا وین جونز، نویسنده انگلیسی این رمان است که پیش از این نیز سابقه نویسندگی داستان مرجع فیلم فانتزی و محبوب Howl’s Moving Castle از استودیو جیبلی را در کارنامه دارد. در این داستان، یک دختر یتیم و بسیار باهوش به نام ارویگ توسط یک زن بی‌رحم و بدذات به نام بلا یاگا به فرزندخواندگی گرفته شده و در یک خانه‌ی تسخیر شده زندگی می‌کند.

نمایی از انیمیشن جدید استودیو جیبلی به نام Earwig and the Witch

شاید هر کودک یتیمی دوست نداشته باشد که در یتیمخانه  St. Morwald زندگی کند، اما ارویگ با سایر کودکان فرق دارد. او هروقت که بخواهد به هرچیزی که دلش می‌خواهد، خواهد رسید. از زمانی‌که در کودکی او را جلوی یک پرورشگاه رها کردند، اوضاع همینطور بوده است. اما از روزی که بلا یاگا و مندریک برای قبول سرپرستی او به خانه St. Morwald می‌آیند، همه چیز تغییر می‌کند. ارویگ به خانه اسرارآمیز آن‌ها منتقل می‌شود، جایی پر از اتاق‌های نامرئی، معجون‌ها و طلسم‌های جادویی که توسط ارواح به تسخیر درآمده است. شاید هرکودکی وحشت زده از چنین مکانی فرار کند، اما ارویگ با بقیه فرق دارد. او تصمیم می‌گیرد با هوش و زیرکی خود و با کمک یک گربه سخنگو، به جادوگر نشان دهد که در اینجا رئیس چه کسی است.

گورو میازاکی، پسر هایائو میازاکی کارگردان انیمه مشهور شهر ارواح (Spirited Away) مسئولیت کارگردانی ارویگ و جادوگر را برعهده دارد. پدرش نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمه را بر عهده داشته است. این پروژه به‌صورت مشترک توسط استودیو جیبلی، NHK و NEP ساخته می‌شود.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده