نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

فیلم Mortal Kombat همچنان برای اکران در سینماها در نظر گرفته شده است

گفته می‌شود که برادران وارنر ممکن است فیلم‌های بیشتری را همزمان با اکران ازطریق HBO Max منتشر کند، اما فیلم Mortal Kombat بخشی از این فیلم‌ها نیست.

پس از موفقیت بازی Mortal Kombat 11، حالا طرفداران این مجموعه مبارزه‌ای محبوب در انتظار اقتباس سینمایی جدید آن هستند. بااین‌حال، شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث تغییر همه چیز شده و حالا برادران وارنر تصمیم گرفته تا فیلم Wonder Woman 1984 را همزمان با اکران در سینماها، ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز منتشر کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون،، ورایتی گزارشی منتشر کرده مبنی بر اینکه برادران وارنر در نظر دارد تا فیلم‌های بیشتری را همزمان در سالن‌های سینما و شبکه HBO Max منتشر کند و در حال حاضر چندین فیلم را نیز در حال بررسی برای انتشار همزمان آن است.

باتوجه‌به بسته بودن بسیاری از سالن‌های سینما، بسیاری تصور می‌کردند که فیلم Mortal Kombat نیز یکی از این فیلم‌ها باشد، اما ورایتی می‌گوید که انتظار نمی‌رود فیلم مورتال کامبت یکی از این آن‌ها باشد. ورایتی در ادامه گفت که در حال حاضر فیلم Judas and the Black Messiah، فیلم The Little Things و Tom and Jerry (تام و جری) احتمالا قرار است همزمان با اکران در سینماها ازطریق HBO Max نیز منتشر شوند و تصمیم نهایی آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

لوگو سفید شبکه آنلاین اچ بی او مکس شرکت وارنرمدیا روی بک گراند بنفش

این منبع می‌گوید که استودیو در نظر دارد تا فیلم Mortal Kombat را مثل گذشته در سالن‌های سینما منتشر کند و به همین منظور اکران آن را به تعویق انداخته است، اما هنوز گزینه انتشار از HBO Max وجود دارد و فعلا اولویت اول برادران وارنر اکران فیلم در سینما است. فیلم مورتال کامبت پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ۱۳۹۹) اکران شود، اما اکران این فیلم اکشن تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاده و در حال حاضر برادران وارنر تاریخ اکران جدیدی برای آن اعلام نکرده است. وظیفه کارگردانی فیلم Mortal Kombat بر عهده سیمون مک کوید، کارگردان برجسته تبلیغات تلویزیونی بوده است. 

همچنین جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring و فیلم Aquaman، به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم مورتال کامبت حضور داشته است. جو تسلیم در نقش ساب زیرو، لودی لین در نقش لیو کانگ، مکاد بروکس در نقش جکس، تادانابو آسانو در نقش ریدن، جسیکا مک‌نامی در نقش سونیا بلید، چین هان در نقش شنگ سونگ، هیرویوکی سانادا در نقش اسکورپیون، جاش لاوسون در نقش کینو، سیسی استرنجر در نقش ملینا، الیزا کادول در نقش نیتارا و لوئیس تن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Kombat حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده