نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

کارگردان آکوامن تهیه‌کنندگی فیلم جدید Van Helsing را بر عهده گرفت

جیمز وان، کارگردان فیلم آکوامن در همکاری با یونیورسال به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Van Helsing حضور خواهد داشت و همچنین کارگردان این فیلم نیز مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ون هلسینگ قرار است دوباره به دنیای سینما بازگردد. یونیورسال در حال ساخت فیلمی براساس Van Helsing است و به همین منظور جولیوس ایوری، کارگردان فیلم Overlord (ارباب) وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است. همچنین جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman و فیلم The Conjuring ازطریق استودیوی فیلمسازی Atomic Monster در این پروژه به‌عنوان تهیه‌کننده حضور خواهد داشت و با یونیورسال همکاری خواهد کرد. اریک پیرسن که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Thor: Ragnarok، فیلم Black Widow و فیلم Godzilla vs. Kong شناخته می‌شود، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Van Helsing را بر عهده داشته است.

جیمز وان و جولیوس ایوری

علاوه‌بر کارگردانی، ایوری قرار است بازنویسی فیلمنامه را نیز انجام دهد. اتفاقات این فیلم هیولایی بدون نام در دنیای ون هلسینگ جریان دارد. این فیلم به‌عنوان یک اثر اورجینال ترسناک/دلهره‌آور توصیف شده است. شخصیت ون هلسینگ در ابتدا توسط برام استوکر در رمان Dracula (دراکولا) که در سال ۱۸۹۷ منتشر شد، خلق و معرفی شد. در فیلم Van Helsing که در سال ۲۰۰۴ روی پرده رفت، هیو جکمن نقش این شکارچی خون آشام را بر عهده داشت و قرار بود شاهد حضور ون هسلینگ در دنیای سینمایی Dark Universe نیز باشیم که درنهایت این پروژه لغو شد.

ایوری پس از همکاری با جی جی آبرامز در ساخت فیلم Overlord، حالا وظیفه کارگردانی فیلم ابرقهرمانی Samaritan با بازی سیلوستر استالونه را بر عهده دارد. پس از شکست فیلم The Mummy در گیشه، یونیورسال ساخت دنیای سینمایی هیولایی را لغو کرد، اما عملکرد موفق فیلم The Invisible Man باعث شد تا یونیورسال دوباره این مجموعه را راه‌اندازی کند. فیلم مرد نامرئی درحالی‌که تنها با ۷ میلیون دلار تولید شده بود، موفق شد بیش از ۱۳۰.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

فیلم The Invisible Woman (زن نامرئی) به کارگردانی الیزابت بنکس، فیلم Dracula (دراکولا) به کارگردانی کارین کوساما، فیلم Renfield (رنفیلد) به کارگردانی دکستر فلچر، فیلم Dark Army (ارتش تاریکی) به کارگردانی پل فیگ و فیلم The Wolfman (مرد گرگ‌نما) به کارگردانی لی ونل و با بازی رایان گاسلینگ، از دیگر پروژ‌ه‌های در دست ساخت یونیورسال در مجموعه هیولایی جدید خود است که هر یک قرار است با ایده جدید و متفاوتی نسبت به منبع اقتباس خود تولید و منتشر شوند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده