نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۴

تریلر جدید فیلم Our Friend با بازی داکوتا جانسون و کیسی افلک منتشر شد

تریلر جدیدی از فیلم Our Friend در سبک کمدی-درام که بازیگرانی چون داکوتا جانسون، جیسون سیگل و کیسی افلک در آن حضور دارند، منتشر شد.

شرکت یونیورسال پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Our Friend به کارگردانی گابریلا کوپرث‌ویت منتشر کرد. در این فیلم بازیگران مطرحی چون کیسی افلک (بازیگر فیلم The Old Man & The Gun)، داکوتا جانسون (بازیگر فیلم Suspiria) و جیسون سیگل (بازیگر سریال How I Met Your Mother) به ایفای نقش می‌پردازند.

گابریلا کوپرث‌ویت که قبلا فیلم‌هایی چون Blackfish (سال ۲۰۱۳) و Megan Leavey (سال ۲۰۱۷) را کارگردانی کرده بود، فیلم جدیدش را براساس فیلمنامه‌ای از برد اینجلسبی (نویسنده فیلم‌های American Woman و The Way Back) ساخته است. قصه فیلم براساس یک داستان واقعی شکل گرفته و در آن داکوتا جانسون و کیسی افلک نقش یک زن و شوهر را بازی می‌کنند. زمانی‌که شخصیت جانسون به اسم «نیکول» دچار بیماری سرطان می‌شود، زندگی آن‌ها شکل تازه‌ای پیدا می‌کند. در این بین، دوست‌شان که جیسون سیگل نقش آن را بازی می‌کند، در تلاش است تا به آن‌ها کمک کند و مسیر زندگی‌شان را به شکلی غیرمنتظره تغییر دهد. در ادامه خلاصه‌ای رسمی از داستان فیلم را می‌خوانید:

«فیلم Our Friend براساس مقاله‌ای از مت تیگ به نام The Friend: Love Is Not a Big Enough Word که در سال ۲۰۱۵ در مجله Esquire به چاپ رسید، ساخته شده است. این فیلم داستان واقعی اما عجیب خانواده تیگ را روایت می‌کند. زندگی مت (نویسنده مقاله اصلی) و همسرش نیکول، به همراه دو دخترشان، زمانی‌که سرطان بدخیم نیکول به‌وسیله پزشکان تشخیص داده می‌شود، به کلی تحت تاثیر قرار می‌گیرد. درست در زمانی‌که مسئولیت‌های مت به‌عنوان سرپرست خانواده به امری خسته‌کننده و زجرآور تبدیل می‌شوند، بهترین دوست آن‌ها به اسم «دین» وارد زندگی‌شان شده و به خانواده کمک می‌کند. دین تصمیم می‌گیرد که زندگی‌اش را وقف دوستان خود کند، اما تاثیرات این تصمیم او، بزرگتر و عمیق‌تر از چیزی است که به‌نظر می‌رسد.»

از دیگر بازیگران فیلم Our Friend می‌توان به گوئندولین کریستی (بازیگر سریال Game of Thrones)، چری جونز (بازیگر سریال‌های The Handmaid's Tale و Succession)، جیک اوون، دینی بنتون، ایزابلا رایس و آنا اُرایلی اشاره کرد. تریلر این فیلم به‌دلیل وجود برخی صحنه‌ها در آپارات قابل آپلود نیست و به همین خاطر فقط می‌توانیم لینک یوتیوب آن را اینجا قرار دهیم.

فیلم Our Friend در تاریخ ۳ بهمن (۲۲ ژانویه ۲۰۲۱) اکران می‌شود. البته این فیلم قبلا در سال ۲۰۱۹ در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو نمایش داده شد و منتقدین برخی رسانه‌ها نیز نقدهای خود را از این فیلم منتشر کرده‌اند. براساس ۲۶ نقدی که در وبسایت راتن تومیتوز به ثبت رسیده، میانگین نمرات فیلم ۷۷٪ است.


منبع Flickeringmyth
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده