نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۵

دیوید لینچ احتمالا سریالی جدید برای نتفلیکس خواهد ساخت

گزارش‌هایی به‌دست رسیده که بنابر آن دیوید لینچ قرار است سریال جدید خود را برای شبکه نتفلیکس تولید کند.

دیوید لینچ در دوران شیوع ویروس کرونا بیش از همیشه در کانال یوتیوبی خود فعال بوده و آیتم‌هایی از قبیل گزارش هوای روزانه و «دیوید چه می‌کند؟» را منتشر کرده است. او در گزارش آب و هوای خود ظرف یک دقیقه گزارشی از آب و هوای لس‌آنجلس به‌دست می‌دهد و گاها نکته‌ای جانبی هم ذکر می‌کند. لینچ در ویدیوهای «دیوید چه می‌کند؟» آخرین دست‌سازه‌های خلاقانه خود را به نمایش می‌گذارد، دست‌سازه‌هایی که آن‌ها را در کارگاه شخصی خود تولید می‌کند. 

به‌تازگی فهرستی از پروژه‌های آینده شبکه نتفلیکس منتشر شده است که در آن نام دیوید لینچ به‌چشم می‌خورد. در فهرست مذکور آمده که دیوید لینچ پروژه‌ای جدید با نام Wisteria را برای نتفلیکس می‌سازد. طبق ادعای منابع مختلف و وب‌سایت‌های طرفداران لینچ، این پروژه یک سریال تلویزیونی به نویسندگی و کارگردانی دیوید لینچ خواهد بود. گویا Wisteria نام موقت پروژه جدید لینچ است، فیلم‌برداری جدیدترین محصول این کارگردان سوررئالیست از ماه مه ۲۰۲۱ (اردیبهشت-خرداد) جلوی دوربین خواهد رفت. بنابر گزارش‌ها، تهیه این پروژه جدید برعهده سابرینا اس. سوترلند خواهد بود، لینچ قبلا نیز با این تهیه‌کننده در چند پروژه ‌همکاری کرده است.

دیوید لینچ با کت و شلوار و زمینه سبز

دیوید لینچ یکی از کارگردان‌های شناخته شده سینما محسوب می‌شود و فیلم‌هایی مانند کله پاک‌کن، مخمل آبی، مرد فیل‌نما، جاده مالهالند، بزرگراه گمشده و سریال توئین پیکس را ساخته است. او در سال ۲۰۱۷ فصل سوم و هجده قسمته‌ی سریال توئین پیکس را منتشر کرد و پس از آن پروژه بزرگ دیگری تولید نکرده است. آخرین فیلم او امپراتوری درون است که در سال ۲۰۰۶ اکران شد. دیوید لینچ اخیرا در روز تولد خود فیلم کوتاه What Did Jack Do را از نتفلیکس منتشر کرد؛ فیلمی کوتاه با بازی خود دیوید لینچ و یک میمون. 

شما کاربران زومجی درباره احتمال ساخت یک سریال جدید توسط دیوید لینچ چه نظری دارید؟


منبع Independent
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده