نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۶

همکاری دوباره چنینگ تیتوم با فیل لرد و کریس میلر در فیلم هیولایی جدید یونیورسال

چنینگ تیتوم قرار است در فیلم هیولایی و بدون نام جدید یونیورسال به تهیه‌کنندگی فیل لرد و کریس میلر به ایفای نقش بپردازد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یونیورسال پیکچرز در حال ساخت یک فیلم هیولایی جدید است. چنینگ تیتوم قرار است در این فیلم بدون نام به ایفای نقش بپردازد که این فیلم به‌عنوان یک اثر در دنیای امروزی با لحنی غیر جدی و دارای شوخی و همچنین تم دلهره‌آور توصیف شده که برای ساخت آن از فیلم‌های هیولایی کلاسیک الهام گرفته شده است. فیل لرد و کریس میلر که پیش از این با تیتوم در فیلم‌های 21Jump Street همکاری کرده بودند، به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم هیولایی حضور خواهند داشت. 

وس توک وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را براساس ایده‌ای از ریید کارولین بر عهده دارد. این فیلم هیولایی براساس قراردادی بین یونیورسال و استودیوی فیلمسازی لرد و میلر در دست ساخت است و تیتوم و کارولین به‌همراه پیتر کرنان به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه حضور خواهند داشت. این فیلم، جدیدترین پروژه یونیورسال است که تحت برنامه بازسازی آثار هیولایی کلاسیک با نگاهی جدید و متفاوت در دست ساخت است که پس از موفقیت فیلم The Invisible Man، این فیلم‌ها به یکی از اولویت‌های اصلی برای یونیورسال تبدیل شده است.

در حال حاضر فیلم‌های هیولایی متعددی توسط فیلمسازانی چون جیمز وان، دکستر فلچر و الیزابت بنکس برای یونیورسال در دست ساخت است. تیتوم در حال حاضر در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Dog (سگ) حضور دارد که علاوه‌بر بازی، تیتوم به‌همراه کارولین روی صندلی کارگردانی این فیلم کمدی خانوادگی نیز نشسته که اولین تجربه کارگردانی وی نیز است. فیلم Dog قرار است سال آینده اکران شود. تیتوم همچنین قرار است در فیلم Wingmen به کارگردانی جوزف گوردون لویت نیز به ایفای نقش بپردازد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده