نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۰

تولید Black Panther 2 از جولای ۲۰۲۱ آغاز می‌شود؛ مذاکره تنوک هورتا برای ایفای نقش کاراکتری شرور

فیلم Black Panther 2 به شروع تولید از جولای ۲۰۲۱ چشم دوخته است و تنوک هورتا برای ایفای نقش کاراکتری شرور در آن با مارول مذاکره می‌کند.

درگذشت چادویک بوزمن تمام برنامه‌های شرکت مارول را برای تولید فیلم Black Panther 2 (پلنگ سیاه ۲) نقش بر آب کرد و از مدت‌ها پیش کوین فایگی و سازندگان مشغول سوگواری برای این بازیگر فقید و بررسی حرکت بعدی خود هستند. حالا در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که هالیوود ریپورتر از برنامه‌ریزی شرکت مارول برای شروع تولید این دنباله در جولای سال ۲۰۲۱ (تیر یا مرداد سال ۱۴۰۰) در آتلانتا واقع در ایالت جورجیای آمریکا خبر داده است. براساس گزارش این رسانه، انتظار می‌رود که فیلم‌برداری قسمت دوم فیلم «پلنگ سیاه» ۶ ماه به طول بینجامد.

این تمام ماجرا نیست و جزئیاتی نیز از بازیگران فیلم Black Panther 2 منتشر شده است. تنوک هورتا، بازیگر سریال درام جنایی Narcos: Mexico (نارکس: مکزیک) مشغول مذاکره با شرکت مارول برای ایفای نقش کاراکتری شرور در این فیلم ابرقهرمانی است. متأسفانه هنوز نمی‌دانیم که این هنرپیشه‌ی مکزیکی نقش چه کسی را ایفا می‌کند و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم. معلوم نیست که شرکت‌های دیزنی و مارول چگونه می‌خواهند بدون چادویک بوزمن در نقش قهرمان واکاندا به‌سراغ ادامه‌ی کار بروند، اما گزارش‌ها حاکی از این است که احتمالاً لتیشیا رایت «نقش برجسته و پُررنگ‌تری در قسمت دوم خواهد داشت». این موضوع تنور شایعات «فعالیت شوری به‌عنوان پلنگ سیاه» را داغ کرده است، اما این مورد تابه‌حال تأیید یا تکذیب نشده است و تنها باید منتظر باشیم و ببینیم که چه پیش می‌آید.

لوپیتا نیونگو، وینستون دوک و آنجلا باست دوباره نقش‌های ناکیا، ام‌باکو و ملکه راموندا را در فیلم Black Panther 2 تکرار می‌کنند و رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌های Fruitvale Station (ایستگاه فروتویل) و Creed (کرید) باری دیگر روی صندلی کارگردانی آن می‌نشیند. فیلم «پلنگ سیاه» در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌ی سینما رفت و با بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری توانست ۱.۳۴ میلیارد دلار در گیشه بفروشد. این فیلم ابرقهرمانی که چادویک بوزمن، مایکل بی. جردن، لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دنیل کالویا، لتیشیا رایت، وینستون دوک، آنجلا باست، اندی سرکیس و فارست ویتاکر را در گروه بازیگرانش داشت، به ماجراهای پادشاه تی‌چالا می‌پرداخت که پس از بازگشت به واکاندا با دشمنان قدرتمندی مواجه می‌شود که در پی سرنگونی او هستند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده