نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵

۶ بازیگر جدید به سریال لایو اکشن Cowboy Bebop اضافه شدند

بازیگران جدید سریال لایو اکشن Cowboy Bebop که بر اساس یک مجموعه انیمه کلاسیک به همین نام و برای پخش از شبکه نتفلیکس ساخته می‌شود، معرفی شدند.

شش بازیگر جدید به سریال Cowboy Bebop که برای شبکه نتفلیکس ساخته می‌شود اضافه شدند. جف استالتس، تامارا تونی، میسن الکساندر پارک، ریچل هاوس، ان تروانگ و هوا شواندو بازیگران جدید هستند که در این سریال لایو اکشن که بر اساس مجموعه انیمه محبوب ژاپنی ساخته می‌شود، حضور خواهند داشت. این شش نفر، به بازیگرانی که حضورشان در این سریال از قبل قطعی شده بود، ملحق می‌شوند. بازیگران قبلی عبارتند از: جان چو (در نقش اسپایک اپیگل، شخصیت اصلی داستان)، مصطفی شکیر (در نقش جت بلک)، دنیلا پیندا (در نقش فی ولنتاین)، الکس هسل (در نقش ویشز) و النا ستین (در نقش جولیا).

سریال انیمه‌ای Cowboy Bebop که به‌وسیله استودیوی سانرایز (Sunrise) ساخته شده، درباره گروهی از شخصیت‌ها است که به عنوان جایزه‌بگیر فعالیت می‌کنند. این گروه با سفینه‌ای به اسم «بیباپ» به نقاط مختلف منظومه شمسی سفر کرده و خطرناک‌ترین جنایتکاران را دستگیر می‌کنند. این سریال در سال‌های ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ در ۲۶ اپیزود پخش شد و از سوی منتقدان مورد تحسین قرار گرفت. سپس یک انیمیشن سینمایی در سال ۲۰۰۳ بر اساس این سریال ساخته شد. یک مجموعه مانگا و همچنین یک بازی ویدیویی نیز با اقتباس از انیمه Cowboy Bebop منتشر شدند. به‌طور کلی کابوی بیباپ، یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های ژاپنی است که توانسته در غرب نیز طرفداران زیادی پیدا کند.

جان چو در سریال Cowboy Bebop

جف استالتس قرار است در سریال لایو اکشن Cowboy Bebop در نقش شخصیت «چلمرز» حضور داشته باشد. او نمونه‌ای از یک کلانتر غربی است که در گذشته با جت بلک نیز همکار بود، اما حالا رابطه خوبی با او ندارد.

تامارا تونی در نقش «آنا» ظاهر خواهد شد. او صاحب یک کلاب موسیقی جَز بلوز در مریخ است و یکی از شخصیت‌های مهم داستان به شمار می‌رود. اگرچه آنا به نوعی نقش مادر اسپایک را بازی می‌کند، اما شخصیت دوست‌داشتنی و مثبتی نیست.

میسن الکساندر پارک به جای شخصیت «گرن» در سریال Cowboy Bebop به ایفای نقش می‌پردازد. او دست راست آنا است و در مدیریت کلاب جَز به او کمک می‌کند. تیپ و ظاهر گرن شبیه نسخه قرن بیست و دومی دیوید بویی، خواننده معروف انگلیسی است.

ریچل هاوس در نقش شخصیت «مائو» بازی خواهد کرد. او در گذشته یک کارگر بوده، اما حالا رهبر گروه White Tigers است. مائو نسبت به سایر همکاران خود، ماهرتر و خطرناک‌تر است.

ان تروانگ و هوا شواندو هم به‌جای شخصیت‌های «شین» و «لین» به ایفای نقش می‌پردازند. این دوقلوها به ویشز خدمت می‌کنند و علی‌رغم اینکه از رییس‌شان می‌ترسند، اما برای نابود کردن اسپایک اسپیگل، با او هم‌دست شده‌اند.

همان‌طور که اشاره کردیم، در سریال لایو اکشن Cowboy Bebop، جان چو در نقش اسپایک اپیگل قهرمان اصلی داستان بازی می‌کند. شورانرهای این سریال، آندره نِمِک و جف پینکنر هستند. کریستوفر یوست، نویسنده فیلم Thor: The Dark World نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی با این پروژه همکاری می‌‌کند و نگارش داستان اپیزود اول نیز به عهده او است. فصل اول این سریال ۱۰ اپیزود خواهد داشت.

سریال لایو اکشن Cowboy Bebop اولین بار در اواخر سال ۲۰۱۸ رونمایی شد. سازنده‌های این سریال، فیلمبرداری آن را یک سال بعد آغاز کردند و این پروسه تا اواخر سال ۲۰۱۹ ادامه داشت. در آن زمان، جان چو، از ناحیه زانو آسیب دید و به همین خاطر روند فیلمبرداری سریال با وقفه مواجه شد. در همان زمان اعلام شده بود که بهبودی چو در حدود ۷ تا ۹ ماه زمان می‌برد. البته اگر مشکل مصدومیت چو هم وجود نداشت، به‌خاطر شیوع ویروس کرونا، احتمالا فیلمبرداری سریال متوقف می‌شد. در همین راستا، چندی پیش اعلام کردیم که مراحل تولید این سریال در کشور نیوزلند از سر گرفته شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده