نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۶

نوید محمدزاده و محمدرضا گلزار احتمالا در فیلم جدید سعید روستایی بازی کنند

به نظر می‌رسد سعید روستایی قصد دارد برای فیلم جدید خود به سراغ نوید محمدزاده و محمدرضا گلزار برود.

بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، سینما ایده‌آل گزارش داده است که نوید محمدزاده و محمدرضا گلزار برای بازی در فیلم جدید سعید روستایی توافق کرده‌اند. گویا فیلم جدید سعید روستایی در نیمه اول سال ۱۴۰۰ جلوی دوربین خواهد رفت و به‌این‌ترتیب باید برای حضور در جشنواره فیلم فجرِ سال آینده آماده نمایش شود. طبق همان گزارش، فیلمنامه ساخته جدید سعید روستایی در مرحله نهایی نگارش است و این فیلم قرار است بازیگران سرشناس دیگری داشته باشد؛ بازیگران سرشناسی که سازندگان اکنون در صدد جذب آن‌ها هستند. این خبر تاکنون به‌صورت رسمی اعلام نشده است اما باتوجه به سابقه سینما ایده‌آل، محقق شدن این خبر امری محتمل به‌نظر می‌رسد.

سعید روستایی پیش از این دو فیلم «ابد و یک روز» و «متری شیش و نیم» را ساخته است. دو فیلمی که یکی از بازیگران اصلی هردوی آن‌ها نوید محمدزاده بوده است. نوید محمدزاده یکی از چهره‌های سرشناس سینمای ایران در دهه ۹۰ است، بازیگری که در فیلم‌هایی مانند «عصبانی نیستم!»، «سرخپوست»، «خفگی» «لانتوری»، «سیزده»، «مغزهای کوچک زنگ زده»، «خشم و هیاهو» و «بدون تاریخ، بدون امضاء» بازی کرده است. او همچنین قرار است در فیلم‌های «تفریق» ساخته مانی حقیقی و «شب، داخلی، دیوار» به‌کارگردانی وحید جلیل‌وند بازی کند. 

محمدرضا گلزار نیز یکی از بازیگران مشهور سینمای ایران است. وی برای اولین‌بار در فیلم «سام و نرگس» روی پرده سینما دیده شد و سپس در فیلم‌های زیادی از قبیلِ «شام آخر»، «زمانه»، «کما»، «بوتیک»، «شام عروسی»، «آتش بس»، «دو خواهر»، «شیش و بش»، «دلم می‌خواد»، «سلام بمبئی»، «اینه بغل»، «ما همه باهم هستیم» و «رحمان ۱۴۰۰» را بازی کرده است. این بازیگر سابقه بازی در سریال «عاشقانه» را نیز دارد، سریالی که به‌زودی فصل دوم آن پخش خواهد شد.

شما کاربران زومجی درباره احتمال همکاری سعید روستایی با نوید محمدزاده و محمدرضا گلزار چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده