نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۸

تاتی گابریل به جمع بازیگران فصل سوم سریال You پیوست

تاتی گابریل، بازیگر سریال Chilling Adventures of Sabrina، یکی از چند بازیگر جدیدی است که نتفلیکس حضور آن‌ها را در فصل سوم سریال You تایید و اعلام کرده است.

دی‌ماه گذشته بود که شبکه نتفلیکس از تمدید سریال You (تو) برای فصل سوم خبر داد، اما شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل جدید این سریال مورد انتظار با تأخیر مواجه شود و سرانجام از اواسط این ماه، نتفلیکس از آغاز مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال «تو» خبر دادحال در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، Netflix حضور بازیگران بیشتری را در فصل سوم سریال You تایید و اعلام کرده است. نتفلیکس در ابتدا از حضور تاتی گابریل، بازیگر سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا) خبر داد که قرار است نقش شخصیتی به‌نام مارین را در این فصل بازی کند.

پوستر فصل دوم سریال You

مارین یک شخصیت باهوش و یک کتابدار حرفه‌ای توصیف شده که در همسایگی جو و لاو زندگی می‌کند. دیلن آرنولد دیگر بازیگری است که حضور آن در فصل سوم سریال You تایید شده و به‌همراه گابریل از جمله بازیگران اصلی جدید فصل سوم خواهند بود. همچنین سافرون باروز، بازیگر نقش مادر لاو کویین نیز به بازیگران اصلی سریال در فصل سوم تبدیل شده است. علاو‌ه‌براین، نتفلیکس حضور چندین بازیگر دیگر برای بازی در نقش‌های مکمل را نیز تایید کرده که این بازیگران شامل میکلا مک‌کانوس، شانون چان-کنت، بن مل، کریستوفر اوشی، کریستوفر شان، برایان سافی، مکنزی آستین، آیلت زورر و جک فیشر، می‌شوند.

علاوه‌براین بازیگران، اسکات اسپیدمن، تراویس ون وینکل و شالیتا گرانت دیگر بازیگران جدیدی هستند که حضور آن‌ها در فصل سوم سریال You تایید و اعلام شده بود. فصل سوم سریال You قرار است مانند دو فصل گذشته در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود که بازگشت پن بدجلی در نقش جو گلدبرگ و ویکتوریا پدرتی در نقش لاو کوئین، در فصل سوم این سریال نیز رسما تایید و اعلام شده است. گرگ برلانتی و سرا گمبل، وظیفه ساخت سریال You را بر عهده دارند و برای ساخت فصل سوم نیز باز خواهند گشت. 

فصل سوم سریال You قرار است در سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده