نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸

مراحل فیلمبرداری فیلم Old، اثر جدید ام نایت شیامالان به پایان رسید

ام نایت شیامالان با انتشار تصویری از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم جدیدش که Old نام دارد، خبر داده است.

ماه مهر امسال بود که ام نایت شیامالان با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم جدیدش خبر داد و همچنین اعلام کرد که Old (اولد) قرار است نام فیلم جدید وی باشد که در تابستان سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم جدید شیامالان به پایان رسیده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Old در جمهوری دومینیکن انجام شده و حالا شیامالان با انتشار تصویری که کلاکت فیلم‌برداری فیلم را روی آب نشان می‌دهد، از به پایان رسیدن آن خبر داده است:

کلاکت فیلمبرداری آخرین روز تولید فیلم Old، اثر جدید ام نایت شیامالان

اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم جدید شیامالان در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که فیلم Old اقتباسی از یک رمان گرافیکی فرانسوی به‌نام Sandcastle اثر پیر اسکار لوی و فردریک پیترز خواهد بود که این رمان گرافیکی در سال ۲۰۱۰ منتشر شده است. این رمان داستان گروهی متشکل از ۱۳ نفر را دنبال می‌کند که قادر به ترک یک ساحل مرموز و دور افتاده نیستند و رازی تاریک که شامل زمان نیز می‌شود، در این مکان پنهان شده است که درواقع پوستر فیلم نیز به این موضوع اشاره دارد. این رمان گرافیکی به یک داستان ترسناک در مورد اجتناب ناپذیر بودن مرگ و چیزی مشابه سریال The Twilight Zone یا سریال Lost توصیف شده است.

فیلم Old قرار است در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود. شیامالان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. الیزا اسکنلن، توماسین مک کنزی، آرون پیر، الکس ولف، ویکی کریپس، کن لئونگ، نیکی آموکا-برد و ابی لی کرشا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Old حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده