نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۶

حرکت نمایشی تام هالند و زندیا با طناب در ویدیوی تازه فیلم Spider-Man 3

نخستین ویدیوی غیررسمی فیلم ابرقهرمانی Spider-Man 3 تام هالند و زندیا را مشغول پرش از یک سطح بلند با طناب نشان می‌دهد.

فیلم‌برداری فیلم Spider-Man 3 (مرد عنکبوتی ۳) اخیراً در شهر آتلانتا آغاز شد و تام هالند هر از چند گاهی در اینستاگرام تصاویری از پشت صحنه‌ی آن به اشتراک می‌گذارد. حالا در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نخستین ویدیوی غیررسمی این فیلم ابرقهرمانی منتشر شده است که اسپایدرمن را در حین انجام کاری نشان می‌دهد. این ویدیو ار فاصله‌ی بسیار زیادی گرفته شده است، اما براساس ادعای کاربری از توییتر با نام کریستوفرپاین، در این صحنه تام هالند و زندیا برای پرش از یک سطح بلند و انجام حرکتی نمایشی با طناب آماده می‌شوند.

دانلود از آپارات

حساب MCU Direct به نکته‌ی جالبی درباره‌ی این ویدیو پی برده است. آن‌ها با بزرگنمایی یکی از صحنه‌ها متوجه شدند که ام‌جی همان لباسی را بر تن دارد که در فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) پوشیده بود. این می‌تواند به این معنا باشد که فیلم Spider-Man 3 درست از جایی آغاز می‌شود که قسمت قبلی به پایان رسیده بود یا شاهد یک فلش بک از فیلم «مرد عنکبوتی دور از خانه» در آن خواهیم بود.

حرکت نمایشی تام هالند و زندیا با طناب در فیلم Spider-Man 3

از داستان فیلم Spider-Man 3 اطلاعاتی در دست نیست، اما اخیراً پیوستن بندیکت کامبربچ و جیمی فاکس به بازیگران این اثر ابرقهرمانی برای ایفای نقش‌های دکتر استرنج و الکترو باعث داغ شدن تنور تئوری‌های مولتی-ورس یا اسپایدر-ورس بودن آن شد. البته گزارش‌ها حاکی از این است که نقش دکتر استرنج در این فیلم مشابه نقش تونی استارک با نقش‌آفرینی رابرت داونی جونیور در فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و نیک فیوری با نقش‌آفرینی ساموئل ال. جکسون در فیلم Spider-Man: Far From Home خواهد بود. مانند دو قسمت قبل، سکان هدایت قسمت سوم «مرد عنکبوتی» در دستان جان واتس، کارگردان فیلم Cop Car (ماشین پلیس) قرار دارد.

تام هالند در نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی، زندیا در نقش ام‌جی، جان فاورو در نقش هارولد هوگان/هپی، جیکوب باتالون در نقش ند لیدز، مریسا تومی در نقش می پارکر، جیمی فاکس در نقش مکس دیلون/الکترو، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج و تونی ریوولوری در نقش یوجین تامپسون از بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man 3 به ایفای نقش می‌پردازند. فیلم‌نامه‌ی این فیلم ابرقهرمانی را کریس مک‌کنا و اریک سامرز به رشته‌ی تحریر در آوردند. دنباله‌ی بی‌نام فیلم Spider-Man: Far From Home در ابتدا برای اکران در تاریخ ۲۵ تیر ۱۴۰۰ (۱۶ ژوئیه‌ی ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده بود، اما بر اثر شیوع ویروس کرونا با تأخیر مواجه شد و حالا در تاریخ ۲۶ آذر ۱۴۰۰ (۱۷ دسامبر ۲۰۲۱) روی پرده‌ی سینما می‌رود.  


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده