نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰

تریلری از تدوین جدید فیلم پدرخوانده 3 توسط فرانسیس فورد کاپولا منتشر شد

فرانسیس فورد کاپولا قرار است به مناسبت سی سالگی فیلم پدرخوانده ۳، تدوین جدید و مدنظر خود از این فیلم را منتشر کند و حالا تریلر این نسخه از فیلم به‌دست رسیده است.

سی سال از اکران فیلم سینمایی «پدرخوانده ۳» ساخته فرانسیس فورد کاپولا می‌‌گذرد و حالا این نویسنده و کارگردان قصد دارد تدوین جدیدی از قسمت آخر سه‌گانه حماسی خود را به‌دست مخاطبان برساند. تدوین جدید «پدرخوانده ۳» با نام جدید Mario Puzo’s The Godfather, Coda: The Death of Michael Corleone عرضه خواهد شد. این فیلم قرار است «نقطه نظر راستین و واقعی» کاپولا و پوزو برای چگونگی پایان حماسه کورلئونه را به نمایش بگذارد.

فرانسیس فورد کاپولا می‌گوید این اسم، «عنوان مدنظر» و «مقصود اصلی» او و پوزو برای قسمت آخر از سه‌گانه پدرخوانده بوده است. این نسخه از فیلم آغاز و پایانی جدید دارد، صدا و تصاویرش ترمیم شده‌اند و بسیاری از سکانس‌ها، نماها و بخش‌هایی از موسیقی فیلم مجددا تنظیم شده‌اند. در تریلر حاضر جمله‌ی‌ «این فیلم دوباره متولد شده» را از قول کاپولا می‌بینیم. شرح کامل جملات کاپولا در ابتدای تریلر حاضر به قرار زیر است:

«[فیلم] The Godfather Coda: The Death of Michael Corleone تجربه‌ای کاملا جدید به‌دست می‌دهد... من افتتاحیه و پایان جدیدی برای فیلم خلق کرده‌ام... این فیلم دوباره متولد شده است.»

فیلم The Godfather Part III شانزده سال بعد از قسمت دوم و برنده‌ی اسکار خود منتشر شد اما موفق به کسب موفقیت‌های دو فیلم قبلی مجموعه نشد. بااین‌حال اما این فیلم هفت نامزدی اسکار کسب کرد. صحبت‌های پیرامون «پدرخوانده ۳» بیشتر بر این متمرکز بوده‌اند که چه اتفاقی می‌افتاد اگر رابرت دوال برای فیلم بازمی‌گشت و شمار متعددی از بازیگران زن مشهور برای بازی در نقش ماری، دختر مایکل کورلئونه (با بازی آل پاچینو) رد نمی‌شدند یا کنار نمی‌رفتند، نقشی که درنهایت ایفای آن را سوفیا کاپولا، دختر فرانسیس فورد کاپولا برعهده گرفت؛ سوفیا کاپولایی که اکنون خود کارگردانی مشهور است.

فیلم Mario Puzo's The Godfather, Coda: The Death of Michael Corleone در تاریخ ۱۸ آذر با کیفیت بلوری منتشر خواهد شد و به نظر قرار است میراث جدیدی از سه‌گانه پدرخوانده را به جا بگذارد. شما در زیر می‌توانید تریلر فیلم Mario Puzo's The Godfather, Coda: The Death of Michael Corleone را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی پدرخوانده ۳ با بازی آل پاچینو، دایان کیتن، اندی گارسیا، تالیا شایر، سوفیا کاپولا، جو مانتگنا، جرج همیلتون، ریچارد برایت، بریجیت فوندا و الی والاش ساخته شده است.


منبع ew
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده