نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر جدید انیمیشن Soul نشان می‌دهد زندگی پر از احتمالات است

پیکسار و دیزنی پلاس تریلر کوتاه جدیدی از انیمیشن Soul را منتشر کردند که نشان می‌دهد زندگی پر از احتمالات است.

مهر امسال بود که شرکت والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار اعلام کردند که انیمیشن Soul (روح) دیگر قرار نیست در سینماها اکران شود و به‌جای آن در کریسمس امسال این انیمیشن مورد انتظار قرار است از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. پس از آن دیزنی و پیکسار تریلر جدیدی از انیمیشن Soul را منتشر کردند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر کوتاه جدیدی از این انیمیشن مورد انتظار و تحسین شده به اشتراک گذاشته شده است. دیزنی و پیکسار این تریلر را اخیرا منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر جدیدی نیز هستیم و تمرکز این تریلر کوتاه روی این موضوع «زندگی پر از احتمالات است» هست و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Soul داستان جو گاردنر، معلم و نوازنده یک گروه موسیقی در دبیرستان را دنبال می‌کند که همیشه آرزو داشت که روی صحنه به اجرای موسیقی جاز بپردازد و حالا بالاخره این فرصت را پیدا کرده است. اما در ادامه یک حادثه باعث می‌شود تا روح وی از بدنش جدا شود. جو گاردنر در ابتدا به The Great Beyond می‌رود و در ادامه از آن‌جا به The Great Before فرار می‌کند. در این مکان روح‌ها پیش از انتقال به کالبد نوزادان تازه متولد شده، آموزش می‌بینند تا برای زندگی شور و اشتیاق پیدا کنند. جو در آن‌جا با یک روح دیگر به اسم «۲۲» آشنا می‌شود و تلاش می‌کند تا با کمک وی به بدن خودش روی زمین برگردد.

مقاله مرتبط

پیت داکتر، کارگردان برنده ۲ جایزه اسکار که کارگردانی انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Monsters Inc (شرکت هیولاها)، انیمیشن Up (بالا) و انیمیشن Inside Out (درون و بیرون) را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Soul را بر عهده دارد. جیمی فاکس، تینا فی، فیلیسیا رشاد، داوید دیگز، کوئست لاو، آنجلا باست، گراهام نورتون، ریچل هاوس، ریچارد آیوادی، آلیس براگا، وس استودی، جون اسکویب و سکینه جعفری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Soul حضور داشته‌اند.

انیمیشن Soul قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر (۵ دی) از دیزنی پلاس منتشر شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده