نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۸

تولید فصل هفتم سریال ریک و مورتی مدتی پیش آغاز شده است

دن هارمون از سازندگان سریال ریک اند مورتی در رویداد آنلاین Adult Swim Festival از پیشرفت روند نویسندگی داستان این سریال تا فصل هفتم خبر می‌دهد.

ظاهراً نیاز نیست که طرفداران سریال ریک اند مورتی به این زودی‌ها نگران کُند شدن روند ساخت سریال محبوب خود باشند. سازندگان این مجموعه انیمیشنی در جریان پنل اختصاصی خود در فستیوال Adult Swim تأیید کردند که نویسندگان Rick and Morty هم‌اکنون سه فصل جلوتر از ماجراهای فعلی سریال هستند. دن هارمون یکی از سازندگان سریال Rick and Morty است که در این مصاحبه از فعالیت نویسندگان روی داستان فصل هفتم سریال می‌گوید.

هارمون در بخشی از گفتگوی اخیر خود در اینباره می‌گوید:

«من فکر می‌کنم درحال حاضر روی داستان فصل هفتم کار می‌کنیم. روند کار به نحوی پیش رفته که شمارش از دست من هم خارج شده است. ممکن است با توضیحات بیشتر برخی اتفاقات فصل ۵ یا ۶ اسپویل شود.»

این مصاحبه در پنل اختصاصی Rick and Morty در جریان رویداد دوروزه و مجازی Adult Swim Festival صورت گرفته است. هارمون، کریس پارنل (صداپیشه کاراکتر جری)، سارا شالکه (صداپیشه کاراکتر بث) و اسپنسر گرامر (صداپیشه کاراکتر سامر) افراد حاضر در این برنامه بودند. هارمون و تیم صداپیشگان سریال به سؤالات طرفداران پاسخ داده و درباره فصل چهارم سریال صحبت کردند. فصل ۴ سریال ریک اند مورتی ابتدا در اواخر سال ۲۰۱۹ شروع به پخش کرده و سپس در ماه می ۲۰۲۰ شاهد بازگشت اپیزودهای جدید به تلویزیون بودیم.

بث فضایی و ریک در سریال Rick and Morty

هارمون علاوه‌بر اعلام پیشرفت روند ساخت سریال جلوتر از برنامه‌های از پیش تعیین شده، با اشاره‌ای کوتاه به برخی از اتفاقات ادامه داستان به حضور مجدد Space Beth در قسمت‌های آینده اشاره دارد. «بث فضایی» که اولین‌بار در اپیزود ۱۰ فصل چهارم به نام «Star Mort Rickturn of the Jerri» ظاهر شد، دوباره در ادامه داستان بازخواهد گشت. هارمون در ادامه اضافه می‌کند که «چیزهای هیجان انگیز زیادی درمورد شخصیت بث وجود دارد. بث فضایی یک کاراکتر یک بار مصرف نبود و در ادامه بیشتر از او خواهیم دید.»

هارمون قبلاً و در جریان رویداد PaleyFest در ماه اکتبر نیز اظهار داشته بود که از زمان شیوع ویروس کرونا روند ساخت سریال سرعت بیشتری به خود گرفته است. وی در این خصوص می‌گوید: «ما بیشتر از هر زمان دیگر طبق برنامه‌ریزی قبلی پیش می‌رویم. البته عدم امکان دسترسی نزدیک به افراد تیم شرایط کار را تحت تأثیر قرار داده؛ هرچند این موضوع موجب افزایش تمرکز افراد روی کار شده است. فکر می‌کنیم این شرایط حداقل برای ما کارساز بوده است.»

دن هارمون و جاستین رویلند سازندگان سریال ریک اند مورتی اخیراً قراراداد جدیدی را با Adult Swim به ثبت رساندند که شامل ۷۰ قسمت جدید دیگر برای سریال Rick and Morty است. تاریخ شروع فصل پنجم این مجموعه هنوز اعلام نشده است. شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطالب مقابل، نقد و بررسی تمامی قسمت‌های فصل اخیر سریال را مطالعه کنید.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده