نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۴

جان ام. چو در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم Lilo and Stitch است

جان ام. چو، کارگردان فیلم Crazy Rich Asians در حال مذاکره با والت دیزنی برای کارگردانی فیلم Lilo and Stitch است.

مهر ۹۷ خبری منتشر شد مبنی بر اینکه والت دیزنی در حال ساخت بازسازی لایو اکشن براساس انیمیشن Lilo and Stitch (لیلو و استیچ) است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که کارگردان این فیلم لایو اکشن مشخص شده باشد. جان ام چو در حال مذاکره و امضای قرارداد همکاری با والت دیزنی برای کارگردانی فیلم Lilo and Stitch است. دن لین و جاناتان ایریک که پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Aladdin (علاالدین) با دیزنی همکاری کرده بودند، به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهند داشت. همچنین دیزنی به‌دنبال استخدام نویسنده برای فیلم لیلو و استیچ است تا در نوشتن فیلمنامه این فیلم با چو همکاری کند.

جان ام. چو

انیمیشن Lilo and Stitch داستان یک دختر در هاوایی را روایت می‌کند که لیلو نام دارد. او به یک حیوان خانگی غیر معمول که درواقع یک فراری با قدرت‌های فوق‌العاده است و استیچ نام دارد، پناه می‌دهد و در ادامه شاهد رابطه دوستی عمیق بین این دو هستیم. جان ام. چو بیشتر برای کارگردانی فیلم Crazy Rich Asians شناخته می‌شود که قرار است برای کارگردانی دنباله آن نیز بازگردد. از دیگر کارهای این کارگردان می‌توان به فیلم G.I. Joe: Retaliation، فیلم Jem and the Holograms و فیلم Now You See Me 2 اشاره کرد. او همچنین وظیفه کارگردانی فیلم In the Heights را نیز بر عهده داشته است که این فیلم قرار است تابستان سال آینده اکران شود.

علاوه‌بر این، چو اخیرا با دیزنی برای ساخت سریال Willow قرارداد همکاری امضا کرده که او قرار است به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان حداقل یک قسمت (قسمت پایلوت) در این سریال مورد انتظار که برای دیزنی پلاس در دست ساخت است، حضور داشته باشد. همچنین هنوز مشخص نیست که فیلم Lilo and Stitch قرار است در سالن‌های سینما منتشر شود یا اینکه راهی دیزنی پلاس خواهد شد، اما گفته می‌شود که این فیلم قرار است ترکیبی از تصاویر لایو اکشن و CG باشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده