// یکشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۱

زمان پخش تریلر جدید فیلم Zack Snyder's Justice League اعلام شد

در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۷ آبان) منتظر پخش تریلر جدید «لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر» باشید؛ دقیقا سه سال بعد از زمانی‌که شاهد پخش نسخه‌ اصلی فیلم Justice League در سینماها بودیم.

به‌تازگی یک تصویر جدید از خود فیلم Zack Snyder's Justice League و عکسی از پشت صحنه‌ی فیلم‌برداری‌های تکمیلی آن منتشر شدند. همچنین مشخص شد که جوکر با بازی جرد لتو قرار است در «لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر» ظاهری متفاوت داشته باشد. گویا از ابتدا قرار بود زک اسنایدر در نسخه‌ی اصلی «لیگ عدالت»، به بازتعریف این جوکر برای مخاطبان بپردازد.

همزمان با پخش تریلر جدید، زک اسنایدر در یک پخش زنده به موشکافی آن می‌پردازد و اطلاعات بیشتری راجع به پیشرفت مراحل ساخت نسخه‌ی اصلی «لیگ عدالت» را با همه به اشتراک می‌گذارد

تازه‌ترین تریلر Zack Snyder's Justice League راس ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه، ۲۷ آبان پخش می‌شود. این تریلر قرار است همان تریلر پخش‌شده از فیلم را با چند تفاوت جزئی اما کلیدی تحویل طرفداران دهد؛ هم جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری اثر در نسخه‌ی جدید تریلر کامل‌تر شده‌اند، هم احتمالا شاهد از استفاده از موسیقی متفاوتی برای آن هستیم و هم چند تصویر جدید و دیده‌نشده از نسخه‌ی اسنایدر را می‌بینیم. راستی بینندگان پیش‌بینی می‌کنند که در همین تریلر شاهد اولین جلوه از شخصیت جوکر با بازی جرد لتو در «لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر» باشیم. باتوجه‌به اینکه نخستین تیزر تریلر فیلم از کانال‌های رسمی حذف شده است، احتمالا این تریلر به‌عنوان اولین تریلر رسمی Zack Snyder's Justice League معرفی می‌شود؛ تریلری که دقیقا در سال‌روز سه‌سالگی نسخه‌ی اکران‌شده و به‌شدت تغییریافته‌ی فیلم Justice League پخش می‌شود.

پشت صحنه و خود فیلم لیگ عدالت، نسخه زک اسنایدر با حضور سایبورگ، فلش و واندر وومن

فیلم Zack Snyder's Justice League در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ میلادی پخش خواهد شد. البته شبکه HBO Max در ابتدا آن را به‌صورت هفتگی در ۴ قسمت پخش می‌کند و سپس نسخه‌ی کامل و یک‌جای فیلم را در به دو شکل عادی و سیاه‌وسفید تحویل طرفداران می‌دهد. شاید تریلر جدید بخواهد تاریخ پخش را نیز با تماشاگرها در میان بگذارد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده