نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۴

جان برنثال از احتمال تولید فصل سوم سریال The Punisher می‌گوید

جان برنثال اخیراً در گفت‌وگویی از احتمال ادامه‌ی داستان فرانک کسل با فصل سوم سریال The Punisher سخن گفت.

شبکه‌ی نتفلیکس سریال The Punisher (مجازات‌گر) را پس از دو فصل لغو کرد، اما این بلایی بود که با آغاز کار شبکه‌ی دیزنی پلاس بر سر دیگر سریال‌های شرکت «مارول تله‌ویژن» نیز آمد. با اینکه این نمایش با نقدهای متفاوتی از سوی طرفداران برای آزادی عمل در استفاده از منابع اصلی مواجه شد، اما هیچ‌کس نمی‌توانست به جان برنثال برای ایفای نقش فرانک کسل ایرادی بگیرد. این بازیگر در نقش مورد بحث خارق‌العاده بود، اما پُر واضح است که زمان زیادی برای ایفای نقش این پارتیزان نداشت. حالا در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جان برنثال اخیراً در گفت‌وگویی در مورد احتمال ادامه‌ی داستان فرانک کسل با تولید فصل سوم سریال The Punisher مورد سؤال قرار گرفت.

جان برنثال در پاسخ به این سؤال اظهار داشت: «به عقیده‌ی من همواره این امید وجود دارد. بازخوردهای مثبت مردم به این نسخه از فرانک بسیار باعث افتخارم است و نمی‌توانم با استفاده از کلمات میزان اهمیت آن را بیان کنم. این کاراکتر خیلی برای من مهم است. می‌توانم بگویم که فرانک در وجود من است. به نظرم قضیه اصلاً این نیست که آیا دوباره فرصتی برای ایفای این نقش پیدا می‌کنم یا نه. بسیاری در تلاش برای دستیابی به یک فرصت مناسب در این حرفه هستند، اما من در تلاش برای استفاده از فرصت‌های موجود هستم. مسئله‌ی مهم این است که کار را درست انجام دهیم. محصولی را تحویل دهیم که لایق طرفداران باشد. باید دید که چه پیش می‌آید. همه‌ی آن تصمیمات در اتاق‌هایی گرفته می‌شوند که اجازه‌ی حضور در آن‌ها را ندارم. ایرادی هم ندارد. فرانک همیشه از جانب از من در آن‌جا حضور دارد.»

بازیگر نقش فرانک کسل در پایان خاطر نشان کرد: «وقتی برای انجام این کار تماس بگیرند، آماده خواهم بود. هر آنچه در توان دارم به کار می‌گیرم تا اطمینان حاصل کنم که یا این کار را درست انجام دهیم یا اصلاً چنین کاری نکنیم.» با اینکه تولید فصل سوم سریال The Punisher بسیار بعید است، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم شرکت مارول نمی‌تواند این بازیگر را برای تکرار نقش فرانک کسل در دنیای سینمایی مارول به کار بگیرد. نمی‌توان گفت که چه زمانی و کجا این اتفاق رخ می‌دهد، اما اگر مارول بخواهد فرد دیگری را برای ایفای این نقش انتخاب کند، واقعاً تعجب‌آور است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده