// شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۰

جوکر جرد لتو در فیلم Zack Snyder's Justice League کاملا متفاوت با قبل خواهد بود

زک اسنایدر در نسخه‌ی کامل و متفاوت «لیگ عدالت» می‌خواهد جوکر با بازی جرد لتو را به شکلی بسیار متفاوت با قبل به بینندگان معرفی کند.

پیش‌تر اعلام شد که جرد لتو در فیلم «لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر» مجددا نقش جوکر را بازی می‌کند. همه هم می‌دانند که نسخه‌ای از جوکر که توسط جرد لتو روی پرده‌های نقره‌ای سینما رفت، طرفداران بسیار زیادی ندارد. هرچند که نمی‌توان انکار کرد که عده‌ای واقعا این جوکر را دوست داشتند. در این بین همواره گزارش‌هایی منتشر می‌شدند که می‌گفتند دست بردن استودیوهای برادران وارنر در فیلم «جوخه انتحار» و حذف نزدیک به ۵۰ دقیقه از سکانس‌های جوکر، دلایل اصلی آسیب دیدن آن شخصیت بودند.

جرد لتو که انصافا بازی‌های قابل توجهی در کارنامه‌ی هنری خود دارد، همیشه می‌خواست یک شانس دیگر برای اثبات خود در نقش جوکر به‌دست بیاورد؛ بدون آن که استودیو سکانس‌های او را از بین ببرد. حالا می‌دانیم که این جوکر بخشی از فیلم Zack Snyder's Justice League خواهد بود و به‌گفته‌ی اسنایدر، از همه نظر متفاوت با قبل به نظر می‌رسد. در حقیقت فیلم Zack Snyder's Justice League به بازتعریف جوکر جرد لتو می‌پردازد و شنیده‌ها حاکی از این هستند که احتمالا تماشاگرهای زیادی عاشق این جوکر تازه می‌شوند. اسنایدر در این رابطه می‌گوید: «من می‌خواستم در فیلم خود به تصویر پیش‌تر دیده‌شده از این جوکر هم ادای احترام کنم. زیرا برخی از جلوه‌های آن شخصیت واقعا جذاب بودند. اما در این‌جا جوکر جدید را می‌بینید؛ یک جوکر زخم‌خورده که مسیرهای زیادی را طی کرده است. حتی ظاهر جوکر جرد لتو هم در لیگ عدالت اصلی، تفاوت قابل توجهی با گذشته دارد».

زک اسنایدر با یک بمب تقلبی در پشت صحنه ساخت فیلم لیگ عدالت

گریس رندالف که کانال یوتیوبی پرمخاطب Beyond The Trailer را مدیریت می‌کند و این اطلاعات را در مصاحبه‌ی اختصاصی با اسنایدر به‌دست آورد، تصاویری از این جوکر جدید دیده است و آن‌ها را فوق‌العاده می‌داند. اسنایدر در گفت‌وگو با او اعلام کرد که این جوکر صرفا در حد یک حضور افتخاری وارد فیلم نمی‌شود و واقعا بخشی از داستان است. وی بدون اینکه جزئیات داستانی فیلم‌نامه را فاش کند، از این خبر داد که «جوکر جرد لتو، در گذشته کارهایی با بعضی از شخصیت‌های کلیدی داستان کرده است و آن‌ها را می‌شناسد». ما در اولین تریلر فیلم Zack Snyder's Justice League هم دیده بودیم که بالای خرابه‌ی لیگ عدالت، کارت نیمه‌سوخته‌ی جوکر در حال تاب خوردن به وسیله‌ی باد است.

در این بین فابیان واگنر، فیلم‌بردار «لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر» هم ضمن تشکر فراوان از حمایت طرفدارانی که ساخت فیلم را با درخواست‌های خود ممکن کردند، گفت که ۱۷ نوامبر (۲۷ آبان) زک اسنایدر «یک بمب را به زمین می‌اندازد». به همین خاطر عده‌ای پیش‌بینی می‌کنند که سه‌شنبه اولین تصویر از جوکر جرد لتو در Zack Snyder's Justice League منتشر شود.

«لیگ عدالت، نسخه‌ی زک اسنایدر» یکی از مورد انتظارترین فیلم های 2021 است و انتظار می‌رود که در نیمه‌ی اول این سال میلادی پخش شود.


منبع Cinema Blend
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده