نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۵

تصویر پشت صحنه فیلم Spider-Man 3 تام هالند را در حال استراحت نشان می‌دهد

تصویر جدیدی از پشت صحنه‌ی فیلم ابرقهرمانی Spider-Man 3 منتشر شد که تام هالند را در حال تماشای بازی گلف نشان می‌دهد.

تام هالند اخیراً با انتشار تصویری از لباس اسپایدرمن تأیید کرد که فیلم‌برداری فیلم Spider-Man 3 (مرد عنکبوتی ۳) در شهر آتلانتا، پایتخت ایالت جورجیا آغاز شده است و حالا در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این هنرپیشه‌ی جوان تصویر دیگری را از پشت صحنه‌ی این فیلم ابرقهرمانی به اشتراک گذاشته است. این تصویر جزئیات بیشتری از فیلم «مردعنکبوتی ۳» را در اختیار نمی‌گذارد و تنها هالند را در لباس اسپایدرمن نشان می‌دهد که مشغول استراحت و تماشای بازی گلف است. در این تصویر تام هالند لباس نهایی اسپایدرمن در فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) را بر تن دارد، اما قطعاً در قسمت سوم شاهد ارتقاء آن خواهیم بود.

تام هالند مشغول استراحت در پشت صحنه Spider-Man 3

جزئیات داستان فیلم Spider-Man 3 همچنان مخفی نگه داشته می‌شود، اما اخیراً پیوستن بندیکت کامبربچ و جیمی فاکس برای ایفای نقش‌های دکتر استرنج و الکترو به بازیگران این اثر ابرقهرمانی تأیید شد و تنور تئوری‌های مولتی-ورس یا اسپایدر-ورس بودن آن را داغ کرد. البته از قرار معلوم نقش دکتر استرنج در این فیلم مشابه نقش تونی استارک با نقش‌آفرینی رابرت داونی جونیور در فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و نیک فیوری با نقش‌آفرینی ساموئل ال. جکسون در فیلم Spider-Man: Far From Home خواهد بود. با اینکه اطلاعات بیشتری در دست نیست، اما قطعاً حضور دکتر استرنج در «مرد عنکبوتی ۳» می‌تواند غافل‌گیری بزرگی را برای طرفداران رقم بزند.

تام هالند در نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی، زندیا در نقش ام‌جی، جان فاورو در نقش هارولد هوگان/هپی، جیکوب باتالون در نقش ند لیدز، مریسا تومی در نقش می پارکر، جیمی فاکس در نقش مکس دیلون/الکترو، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج و تونی ریوولوری در نقش یوجین تامپسون از بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man 3 به نقش‌آفرینی می‌پردازند. مانند دو قسمت قبل، سکان هدایت قسمت سوم «مرد عنکبوتی» در دستان جان واتس قرار دارد که پیش‌تر فیلم‌های Cop Car (ماشین پلیس) و Clown (دلقک) را کارگردانی کرده است. فیلم «مرد عنکبوتی ۳» که کریس مک‌کنا و اریک سامرز فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر درآوردند، در تاریخ ۲۶ آذر ۱۴۰۰ (۱۷ دسامبر ۲۰۲۱) روی پرده‌ی سینما می‌رود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده